Gå til innhold

Vurderer X800XT-kort, men hvilket

brsseb

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisan. Vurderer å bytte ut mitt Sapphire 9800kort mot et X800XT. Regner med å få en 1000+ for 9800eren på qxl eller noe, og satser på et x800xt til helst under 4000. Har AGP og ikke PCI-E, men regner med d ikke har noe (stort?) å si for ytelsen for x800xt`en. Jeg har ikke tenkt å klokke det, så trenger ikke noe ekstra dyrt xt-kort med spesielle vifter/ribber rettet mot OC-folket.

Tenkte i utg. på:

Sapphire Radeon X800XT 256MB GDDR3

AGP,ATI X800XT, VIVO, Full-Retai

(evt PE-versjonen for 1-200kr mer?)

Det ligger på rundt 3800 kr hos de aller fleste ser det ut som De to siste skjermkortene eg har hatt (9500 og 9800) har begge vært fra Sapphire og aldri vært noe problem whatsoever. Eneste var at bundelen ikke var den mest spennende..

Bare lurte på hvilket x800xt-kort som gir mest for pengene? (bundle-wise tenker jeg, de yter vel alle omtrent d samme +/- 1% eller noe).

Bør være noe skikkelig bundlet skal jeg passere 4000-merket...(backpack, webcam eller noe annet jalla :) ). Ikke kom med noe forslag ang. bulk-kort. Syns når man først betaler 4000kr for et skjermkort MÅ man få litt ekstra innhold i den ellers sparsomme pappesken.. :thumbup:

Specsene kortet skal bo sammen med er en A64 S939 XP3500+, 1 GB Corsair (PC3200) på et MSI K8N Neo2 PE.

Endret av brsseb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...