CheGuevara Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 (endret) Jeg lurer på hvorfor spille mitt går ut når jeg kommer til førstebane? Går ut = Jeg kommer tilbake på skrivebordet mitt Kan det være fordi det trenger en oppgradering? Takk for all hjelp... Edit fiksa et par leifer... Endret 13. januar 2005 av Rexton
Grabby Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 (endret) Det samme skjedde med meg men det var før jeg fikk nytt grafikkort. Viss du kjøper nytt grafikkort så funker det sikkert Endret 13. januar 2005 av Grabby
Dinsdale Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 (endret) Det skjer med meg også. Må liksom starte det to ganger. Men det funker andre gangen så da er det greit. En annen ting er at spillet kom på 4 cd`er, og den fjerde har jeg ikke brukt ennå? Da spillet var lagt inn fikk jeg som vanlig beskjed om å inserte cd 1, da jeg skulle starte fikk jeg beskjed om å inserte cd 3, og denne brukes nå som "play-cd", litt merkelig siden det pleier å være cd 1 som er "play-cd" Men cd 4 har jeg ikke brukt ennå. Nå skal det sies at jeg ikke har sjekket hva som er på den da. Endret 14. januar 2005 av Dinsdale
CheGuevara Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Skrevet 15. januar 2005 Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener, mener du at når spiller går ut så skal gå inn på det igjen, da skjer det samme! Men det er en sånn kode på manualen, den har jeg ikke brukt, har jeg instalert på feil måte ellerno'?
Dinsdale Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener, mener du at når spiller går ut så skal gå inn på det igjen, da skjer det samme! Men det er en sånn kode på manualen, den har jeg ikke brukt, har jeg instalert på feil måte ellerno'? Har ikke brukt koden jeg heller. Fikk aldri spørsmål om det. Er nok Fisher som lurer oss her ja..... Og hva med CD4?
thomassit0 Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 det reagerte jeg på og.. cdkey som jeg ikke har brukt og når jeg putta inn cd4 spørte den bare etter cd1.
Glipp Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 jepp. har lurt på det selv.. sjønner ikke hva den er til....... må vel teste en gang å se etter.. litt OT: Mang e her som spiller SC PT SP/MP ? enda mer OT: gleder meg vilt til SC CT men tilbake til ponget.... lurer på HVORFOR de la til CD4 når ingen har bruk for den.. forstår liksom ikke tankeganger deres....må jo være til NOE, derson den følger med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå