Gå til innhold

Spørsmål om Splinter Cell Pandora Tomorrow

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lurer på hvorfor spille mitt går ut når jeg kommer til førstebane?

Går ut = Jeg kommer tilbake på skrivebordet mitt

Kan det være fordi det trenger en oppgradering?

Takk for all hjelp...

Edit

fiksa et par leifer...

Endret av Rexton
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det samme skjedde med meg men det var før jeg fikk nytt grafikkort.

Viss du kjøper nytt grafikkort så funker det sikkert :cool:

Endret av Grabby
Skrevet (endret)

Det skjer med meg også. Må liksom starte det to ganger. Men det funker andre gangen så da er det greit.

En annen ting er at spillet kom på 4 cd`er, og den fjerde har jeg ikke brukt ennå? Da spillet var lagt inn fikk jeg som vanlig beskjed om å inserte cd 1, da jeg skulle starte fikk jeg beskjed om å inserte cd 3, og denne brukes nå som "play-cd", litt merkelig siden det pleier å være cd 1 som er "play-cd"

Men cd 4 har jeg ikke brukt ennå. Nå skal det sies at jeg ikke har sjekket hva som er på den da.

Endret av Dinsdale
Skrevet

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener, mener du at når spiller går ut så skal gå inn på det igjen, da skjer det samme!

Men det er en sånn kode på manualen, den har jeg ikke brukt, har jeg instalert på feil måte ellerno'?

Skrevet
Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener, mener du at når spiller går ut så skal gå inn på det igjen, da skjer det samme!

Men det er en sånn kode på manualen, den har jeg ikke brukt, har jeg instalert på feil måte ellerno'?

Har ikke brukt koden jeg heller. Fikk aldri spørsmål om det. Er nok Fisher som lurer oss her ja..... Og hva med CD4?

Skrevet

jepp. har lurt på det selv.. sjønner ikke hva den er til....... må vel teste en gang å se etter..

litt OT: Mang e her som spiller SC PT SP/MP ?

enda mer OT: gleder meg vilt til SC CT :thumbup::w00t:

men tilbake til ponget.... lurer på HVORFOR de la til CD4 når ingen har bruk for den.. forstår liksom ikke tankeganger deres....må jo være til NOE, derson den følger med... :ermm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...