thomasw Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 (endret) Bestilte HL (det gamle) fra BestShop (etter vel 10? dager fikk jeg spillet) åpnet pakka , reiv av plastikken.. gjett hva , 2 serialer.. men lurte på (siden dette igrunn ikke er helt mitt , hehe ) om begge keyene funker?? ene er den nede i hjørnet av "manualen" og en anna er klistra på manualen.. Edit: Om det funker å lage TO steam kontoer? Endret 13. januar 2005 av thomasw
Thewiz Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Jeg tror det er en til Source og en til HalfLife 2
thomasw Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Skrevet 13. januar 2005 Jeg tror det er en til Source og en til HalfLife 2 Hvorfor skal jeg få source/hl2 key med i HL1?
Thewiz Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Jeg tror det er en til Source og en til HalfLife 2 Hvorfor skal jeg få source/hl2 key med i HL1? Oi sann, jeg trodde du hadde bestilt Halflife 2, men da er det nok en til hl og en til Counter strike. (må jo nesten være det?)
thomasw Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Skrevet 13. januar 2005 Jeg tror det er en til Source og en til HalfLife 2 Hvorfor skal jeg få source/hl2 key med i HL1? Oi sann, jeg trodde du hadde bestilt Halflife 2, men da er det nok en til hl og en til Counter strike. (må jo nesten være det?) men det går jo via steam nå på den vite lappen stod det HALFLIFE ****-*****-***** STREKKODE og nede i hjørnet er det ennå en key som jeg sa.. å siden det går via steam så funker kanskje begge ..
slash Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Half-life generations kommer også med 2 nøkler.
thomasw Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Flyttes til HL-delen av forumet. Beklager, hadde ingen anelse om at forumet hadde egen HL-del.
colakork Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Half-life generations kommer også med 2 nøkler. den gamle versjonen av halflife generations kommer med to cdkeys for online.. altså til cs "standalone" og halflife... men de nye kommer ikke med to cdkeys..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå