Gå til innhold

Overgang fra R Total War til MTW = Skuffelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å spille Total War-serien med Rome: Total War. Jeg har veldig lyst på Medieval: Total War, men vil det bli en skuffelse etter Rome? Angående grafikk og muligheter osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg begynte å spille Total War-serien med Rome: Total War. Jeg har veldig lyst på Medieval: Total War, men vil det bli en skuffelse etter Rome? Angående grafikk og muligheter osv.

Det kommer jo helt ann på. Er du typen som krever god grafikk kan du kansje bli litt skuffet. Men gameplayet er der fortsatt. Campaign-delen er kansje ikke like god og detaljerik, men du vil få mye ut av dette spillet.

Skrevet

Grafikken er jo 2d modeller da.. jeg setter opp et bilde så du kan se.

Men jeg ihvertfall synes spellet er fantastisk, men det er nermest spelt tell døde.

Farten i kampene er også mye lavere, du kan sitte i flere minutter og se på to folk hogge i hverandre. Men bare pass at du har med viking invasion.

Og etter en stund så kommer du kanskje tell å merke at AI'en ofte bygger store armeer av peasants... noe som er litt sigent.

Derfor anbefaler jeg XL mod(med mod skal vist værra bra og), den gjør spellet en god del vanskeligere, men prøv det ekte spellet først.

post-236-1105624879_thumb.jpg

Skrevet

Det jeg misliker med Medieval er at man må stå å hakke på hverandre i evigheter for å drepe hverandre. Og en eneste mann kan slåss i flere minutter mot en hel hær.

Skrevet
Det jeg misliker med Medieval er at man må stå å hakke på hverandre i evigheter for å drepe hverandre. Og en eneste mann kan slåss i flere minutter mot en hel hær.

Det spørs litt på mannen det, men ja det er irriterende. De såkalte "Jedi Generalene/kongene" kan vare leeeeeenge, og noen ganger noen sekunder.

Men det kan man leva med.. bare omring og vent så sett på dobbel fart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...