Gå til innhold

Acer 803, MS ekst. tastatur "snur" intern FN-tast


Anbefalte innlegg

Jeg har en Acer 803. For en tid siden kjøpe jeg en ekstern LCD-skjerm og tastatur for å bruke på hjemmekontoret. Tastaturet er et MS Digital Media Pro. Det fungerer utmerket. Men etter at jeg installerte det er den blå Fn-tasten på det interne tastaturet invertert. Nå får jeg Fn-alternativene for de tastene som har slike når jeg ikke trykker den inn, og må holde den inne for å få vanlige taster. Dette gjelder selv om det eksterne tastaturet ikke er koblet til og jeg har omstartet maskinen. Ser ut som det er en setting av et eller annet slag.

 

Det hadde vært kjekt om jeg kan får det interne tastaturet til å oppføre seg normalt når jeg er på reise.

 

Er det noen som har et tips om hvor jeg bør starte å lete?

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NumLk ;)

NumLk :blush:

 

Så enkelt var det. En kjapp test viser problemet: Når jeg slår NumLock av og på på det eksterne tatsturet settes dette i systemet, og gjelder for begge tastaturene. Likeens den motsatte vei.

 

Jeg har NumLock på på det eksterne tastaturet for å kunne bruke talltastene, og dermed var det fortsatt aktivt på maskinen og derfor på det innebyggede tastaturet etter at jeg hadde koblet fra det eksterne og omstartet.

 

Da lærte jeg noe nytt idag også. Takker og bukker. :thumbup:

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...