Gå til innhold

hei! offline i Steam

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg har nettopp kjøpt meg HL2, og jeg vil komme meg Online på CS:S, men når jeg er ferdig med å registrere meg, så kommer det opp *du har ikke gjort ferdig denne registreringen :ermm: fordi du er offline :hmm: er det noen av dere som har hatt det samme problemet :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Restart pcen, kjør installen på nytt, la den stå. Den skal fikse alt selv, søk etter HL2 problemer på forumet, var vel ca 200 sånne tråder når spillet kom ut ^^ Post igjen hvis du ikke får det til,

lykke til!

Skrevet

jeg prøver å reinstallere spillet med steam, og jeg kommer ikke innpå Steam!! på grunn av faktisk jeg vet ikke hvilken internett connection jeg har :ermm: jeg prøver alle connectioner, men nei da

Skrevet

Visste ikke at du absolutt MÅTTE si hvilken connection du hadde.. Men men, det som er vanligst er 704/128 / 714/128 / 700/128. Jeg har en av dem, men glemmer alltid hva det egentlig er. Du kan jo se på download speed, laster du ned i ca 100 så er det en av de over du har, dvs ca 80-110 i speed. Prøv å laste ned noe i en internett browser (anbefaler Opera: Norsk, best, hva mer trenger du? :D) og se speeden, en av de cs filmene som folk poster her kan jo være greit å teste speeden på.

Prøvd å søke i forumet etter lignende problemer? Eller på http://www.steampowered.com/ ?

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...