Gå til innhold

Har et problem med min Creative rhomba


Anbefalte innlegg

jeg har et problem med min creativ rhomba. Den 'registreres' ikke av pc'n (pc'n registrerer ikke at den er tilkobla). Og ja, jeg har koblet den til riktig og den har fungert før.

 

Et annet problem er jo at jeg ikke får brukt den. Følgende feilmelding kommer opp:

 

english only font

 

(nytt 'bilde')

 

please download firmware from www.creative.com

 

(nytt bilde)

 

BuildupL2table()

 

wrong ulBAAdress

 

(nytt bilde)

 

Change

Hold-key On

Err Flag = 0000000

 

-------------------------------------------------------

 

Da står den slik helt til jeg tar på 'Hold', så tar jeg av 'Hold' igjen, så skjer det samme om og om igjen. Har vært på www.creative.com og lastet ned firmware, men får ikke brukt den siden pc'n ikke registrerer at mp3'n er kobla til.

 

Jeg er ganske fortvila og håper noen begavede mennesker kan hjelpe meg :thumbup:

Endret av Ob3yM3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette problemet har jeg fått gang på gang på gang! Blir aldri kvitt det, men la inn nyeste firmware, og det har gått en stund siden sist nå heldigvis!

Reset av spilleren:

It is recommended that you download and install the latest firmware first if possible. The latest firmware update added a recovery option for your player. After you have successfully installed the new firmware (V. 1.07.1), do the following to enter Recovery Mode:

 

Turn off your player

Slide the Hold switch in the direction indicated by an arrow.

Press and hold both the Volume "+" and "-" buttons.

While holding the buttons, press and hold the Play/Pause button for 3 seconds. Recovery mode appears. Use the scroll wheat to select a format option (Full Format vs Quick Format).

Slide the Hold switch to the right after the player is formatted.

If your player has firmware version 1.05, try the following procedure:

 

Make sure the unit is fully charged.

Power down the player and disconnect it from the PC.

Use your thumb to evenly press and hold both the Volume Plus (+)and Minus (-)buttons simultaneously, and then briefly tap the PLAY button.

The Format Mode appears on the LCD screen, use the Menu Scroller to highlight "Full Format"

Press and hold (for 2 seconds) the REC button to select Full Format.

The LCD now displays: Formatting Wait for Check

After around 10 seconds the LCD instructs you to push the HOLD slider to the ON position.

Push HOLD slider to ON.

 

 

Hentet fra creative sine nettsider! Si ifra hvis ikke dette løser porblemet ditt!

 

Nyeste firmware kan lastes ned her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...