Gå til innhold

¤The Condome Project¤


Anbefalte innlegg

Som dere ser på topicen så har jeg tenkt å lage ett nytt kabinett.

Selve kabinettets tema skal være relatert til kondomer.

Jeg har lagd en skisje over hvordan det skal/kommer til å se ut, men er åpen for ideer underveis i prosjektet.

Jeg må passe på at jeg har nok plass til en DEL hardisker og bra luftstrøm.

mer om hvordan utseendet skal se ut kommer senere i workloggen.

CondomeProject.PNG

Her er skisjen.... (Love paint:love:)

 

 

¤Update kommer¤

Endret av KaLiS_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er hvordan det skal se ut inni, det skal være lagd av treplater og hønsenetting.

Skal ha kondomer satt fast i hønsenettingen og ha plexiglass oppå hønsenettingen.

Bilder vil komme.

 

Edit: Imorgen kommer det updates/bilder av hvordan det komme til å se ut og litt av materialet vi skal bruke.

Endret av KaLiS_
Lenke til kommentar

Her kommer det som alle har ventet på.. Endelig update på prosjektet vårt.. Har ikke skjedd så mye og noen av dere kommer nok til å bli skuffet, i og med at kondomene først kommer på senere..

 

Men rett på sak.. Dere kan få noen bilder fra vår første dag med produksjon av dette kabinettet..

 

Casemod%20001.jpg

Dette er noen av treplatene vi tenker å bruke..

 

Casemod%20002.jpg

Dette gamle kabinettet må lide døden, da vi trenger en ATX-plate.. Legg merke til plexitrekanten :p

 

Casemod%20003.jpg

Liten missforståelse da vi trodde at musematta som fulgte med i donald for en stund tilbake var en cd.. :blush:

 

Casemod%20006.jpg

Nå har vi netopp fått tegna opp streker på platene men vi mangler jo sag.. Funker ikke med den baufila som ligger på bildet.. :cry:

 

Casemod%20009.jpg

Lunchtime :roll:

 

Dette var dagens arbeid.. Fikk ikke gjort så mye i dag, men satser på å få gjort en del i helga..

Lenke til kommentar

hehe, ser for meg at dette kan bli noe nasty om kondomene skal taes ut av forpakningen for å så klistres på hønsenettingen bak plexiglasset :roll: men det er jo opp til dere å bestemme hvordan det skal bli ;)

 

Anngående skissen i første post, hva er hensikten med den 120mm viften som skal festes på en stang over hardiskene? om det er for å kjøle ned hardiskene, burde du ikke heller feste 120mm viften UNDER diskene, for å så suge kald luft fra gulvet og opp mellom diskene istedenfor å blåse den varme luften som er i kabinettet ned på de allerede varme diskene?

 

Kan hende jeg missforstod skissa... hvertfall, lykke til :thumbup:

 

-mamazboy-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...