Gå til innhold

Lian Li PC6277 eller TT Shark sammen med vann...


Anbefalte innlegg

Har fått vannkjøling nå, men i kabinettet jeg bruker nå får jeg ikke plass til radiatoren, så da trenger jeg nytt kabinett.

 

Har sett på de to overnevnte kabinettene, som begge er beregnet for vannkjøling. Spørsmålet er hvilket av de to som gir de beste løsningene med tanke på montering av vannkjøling og hardware generelt.

 

På Shark ser jeg at det er meningen å ha radiator bak i kabinettet, mens på Lian Li er det laget plass i topp.

 

Noen her som har sett begge disse kabinettene og kan si meg fordeler og ulemper med de?

 

Vær så grei å ikke kom med unødvendige innlegg som at lian li er best osv, begrunn i såfall hvorfor jeg bør velge TT/Lian Li.

 

Shark

 

Lian Li

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

selv om jeg er Tt fan! så ville jeg gått for lian li kabinettet!

jeg syntes shark serien er så stygg.. uff skulle ikke hvert lov å lage noe sånt! :thumbdown:

lian li kabinettet er sikkert ikke lettere, men den har plass til 3 store vifter,

shark har jo bare to 120mm vifter..

Min mening er hvertfall at Lian li kabinettet ikke ser ut som noe megagamermongo kabinett.. i motsettning til Tt`s shark Mye mer stilrent lissom :thumbup:

Endret av AnVli..p4
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke serlig mye om vannkjøling og sont.

Men etter min mening så virker det som at det blir veldig trangt i begge de to kabinettene som har vist.

Hadde det vært opp til meg vill jeg ha gått for et maxitower.

det er jo mye bedre plass.

tar du et enkelt kabinett så kan du jo modde det etter din smak.

Lenke til kommentar

Må nok si meg enig med petter_707 der ja..

Disse kabinettene er vell ikke akuratt designet for vann avkjøling ;)

Ser du inni kabinettene hvor HK skruene er på hvert kabinett, så kan du se at det kommer til å bli trangt.. med for trange kabinetter vil det tilslutt bli mye rot, vis du ikke passer godt på hvor du legger ledninger osv..

Lenke til kommentar
Må nok si meg enig med petter_707 der ja..

Disse kabinettene er vell ikke akuratt designet for vann avkjøling ;)

Ser du inni kabinettene hvor HK skruene er på hvert kabinett, så kan du se at det kommer til å bli trangt.. med for trange kabinetter vil det tilslutt bli mye rot, vis du ikke passer godt på hvor du legger ledninger osv..

Er du helt på styr? Begge disse kabinettene er det god plass i (spesielt Lian Li PC6277) og begge er designet til vannkjøling. Lian Li pc6277 er det skjært ut til radiator, men passer bare black ice extreme. Dog det er veldig enkelt å skjære i dette kabinettet hvis Thermaltake Big Water radiatoren ikke passer. Og hvis man ikke er spesielt flink å skjære, så gjør ikke dette noe siden det er en plate på toppen med filter som dekker de fleste stygge tegn til en mislykket skjæring! Og etter bildene å dømme, så ser det ut som TT shark kabinettet er spesielt designet til Thermaltake Big Water settet, når både vanntank og radiator kan klipses på bak i kabinettet, uten noen form for modding! Men selv ville jeg gått (og går faktisk) for Lian Li PC6277 når det ikke krever noe spesielt med modding hvis man kjøper vannkjøling!

Lenke til kommentar

Er enig i at Lian Li ser bedre ut, men tenkte på løsningene inni kabinettet i første omgang. Synd der ikke er flere alternativer som er beregnet på vannkjøling, blir litt lite å velge mellom når der bare er to kabinetter.

 

Grunnen til at det står mellom disse to er pga at de er beregnet til vannkjøling, så tror nok der vil være nok plass i disse to.

 

Sett at der er noen "ufo" kabinetter som selges i andre land, disse er formet som en cube, og er beregnet til vannkjøling. I tillegg ser de ganske kul ut, så synd ingen tar de inn her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...