A_O Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Jeg bruker Tele2 ADSL (704/128), og de siste dagene har det vært meget tregt. De fleste norske sider kan jeg laste med vanlig fart, men utenlandske sider vil ikke laste raskere enn 10 KB/s (det går gjerne mye tregere). I nettbaserte spill hvor jeg vanligvis har en "ping" på 150-200 ms, har jeg nå ofte 800-1100. "Surfometeret" til DinSide.no viser at hastigheten er omtrent som den skal (og bruker å) være: 740/110. Jeg prøvde en tilsvarende amerikansk test, og der ble resultatet betraktelig lavere (250/80), noe som virker usannsynlig lavt. Jeg har brukt system restore og sjekket for virus/spyware, men intet ble funnet. Har noen opplevd det samme og/eller vet hvordan/om jeg kan gjøre noe med problemet? Slik jeg ser det virker det som om det er et eller annet problem med linjene, da mange norske sider virker som vanlig, mens de utenlandske jevnt over lastes veldig sakte. Det er forøvrig kun en gjetning, da jeg ikke har særlig mye greie på dette, så jeg håper at noen her har mulighet til å fortelle meg hva som kan være galt. På forhånd takk.
C3PO Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Har også Tele2 og har erfart det samme de siste dagene.
siemensboy Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Jeg tror at dette skjer pga. tele2 oppgradere adsl'ene til mange folk!? Det er jo sånne reklameplakater med et tilbud på som blir sendt til nesten alle tele2 kunder.. Du har sikkert fått den? Jeg har velldig tregt innternett selv (har tele2 adsl). Tror det kommer av at det er sikkert mye som blir oppgradert..Med den hastigheten jeg har nå greier jeg engang ikke å logge på en cs server!
CiXoT Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 hehe klarer du ikke det da har du eit problem da.. ring til tele2 og spør ka so skjer i verden.. Hadde ikkje klart meg uten å spelt cs eg ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå