Suppelars2k Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Og den andre var bare rå da! Ja, sweet bruk av lensflare og filtre. PRO TO THE BONE.
fargoth Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Og den andre var bare rå da! Hvordan har du laget den? Hvem er det? For det er er ett ansikt du har startet med? Har du copyright på bildene dine? Dette bildet er et originalbilde som er fikset litt på ved hjelp av photoshop. Etterpå laget jeg tre layers og tegnet de strekene som er rundt ansiktet. "glow" effekten er bare endring på layerstylen outer glow. For en finnish på coveret freshet jeg opp med 2 ultrafete lens flares. Resultatet ble et opsiktsvekkende, men kansje ikke så stilfult bilde. Ansiktet jeg startet med er av en mann ved navn John Lilletun om jeg ikke tar helt feil (se vedlegg) Nei jeg har ingen form for copyright på disse bildene så hvis du vil bruke de/deler av dem, eller på noen måte ønsker å lage noe lignende så føl deg hjertelig velkommen til dette
Sloth_lien Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Skrevet 12. januar 2005 (endret) Hehe.. ligner jo! Må nok prøve ut photoshop litt mer før jeg klarer noe sånt! Noen guider? Edit: Javel så skal jeg søke på forum/google de daaaahaaa...! Endret 12. januar 2005 av Sloth_lien
834HF42F242 Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Mye? Nja..prismet. Dette er ikke helt sant! Thorgersen var en gammel klassekammerat av Waters og han designet Pink Floyds første albumcover, The Piper at the Gates of Dawn. Etter dette dannet han selskapet Hipgnosis, og hvis jeg ikke tar helt feil, står Hipgnosis bak alle covera til Pink Floyd.
fargoth Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Hehe.. ligner jo! Må nok prøve ut photoshop litt mer før jeg klarer noe sånt! Noen guider? Edit: Javel så skal jeg søke på forum/google de daaaahaaa...! Sorry, så ikke posten din før nå. HER kan du lære ganske mye. lykke til
fargoth Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 (endret) Legger et lite cover til, i mangel på noe annet å gjøre.. Håper det kan være til inspirasjon Er forresten basert på Denne artikkelen. Edit:leif Endret 14. januar 2005 av fargoth
Seppe . Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 (endret) den var nydelig Endret 13. januar 2005 av Seppe .
fargoth Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Prøvde meg på mer "kunstnerisk" vet ikke om det ble så vellykket
ChristR Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Prøvde meg på mer "kunstnerisk" vet ikke om det ble så vellykket Det ble driitbra!
fargoth Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Sloth_lien, hvordan gikk det? Fikk du laget et cover eller? Lyst å dele resultatet med oss?
Sloth_lien Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Skrevet 19. januar 2005 Hehe.. for å si det som det er så har jeg ikke prøvd å lage noe skikkelig cover enda, bare tullet med ting i photoshop. Kan legge opp når jeg lager et!
Neptun_ Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Å Gud bedre så mange bra det er her. Likte valgerd i felten best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå