Gå til innhold

Feilet dl av wow

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Satte på downloading av wow i morgest.hadde da 75%.dro på skolen og satt å gleda meg heile dagen til jeg kom hjem.

men da jeg kom hjem hadde maskinen merkelig nok restartet(nei strømmen har ikke gått)

Tenkte at jeg sikkert hadde fått fedrig ned lastet og gikk inn i windows.så på wow mappa og så den var på 2.2gb

tenkte jaja og satte på nedlasting igjen

bare at nå viser nedlastingen at jeg har bare lastet ned 1gb av spillet (42%). så jeg har kommet kortere enn da jeg starta i morrest.så tydeligvis blir mappen 3 gb da..noen fler so :cry: m har opplevd noe sånt?

Endret av XzIz0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmmm... trodde hvis man plutselig kom ut av downloadern og skulle downloade igjen at den kom til samme sted i downloadingen du har jo lasta ned 75% det kan jo ikke bare forsvinne fra pcen :no: men vet ikke helt hva som har skjed :hmm:

Skrevet

Hei, akkuratt det samme skjedde med meg, bare med mindre mengde data. I nedlastingen min sto det at jeg hadde mer MB Nedlastet enn spillet er i det hele tatt. Hadde noe sånt som 2390mb av 2366mb og var på 99%... hadde sendt nesten 3gb, p2p faenskap :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...