Gå til innhold

Hodetelefon problemer på Zen Micro, bytte den?


Anbefalte innlegg

Idag sånn helt uten videre, begynte øre proppene mine til min Zen Micro og svikte, tenkte først de bare var litt slitt på selve proppene, men til slutt viste det seg at det er dårlig kontakt mellom pluggen og inntaket til spilleren.. Tenkte først at det ordner seg med et annet headsett, men den gang ei. Problemet er der, men ikke i like stor grad. Hvis jeg bøyer pluggen yderst svakt "fremover" forsvinner 90% av lyden og all bass.. De er jo ekstremt plagsomt, og jeg ser det som en svikt..

 

Kan jeg få den byttet, mon tro?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo en åpenbar mangel ved varen. Ta kontakt med butikken du kjøpte den hos, og forklar problemet. Si at du vil ha dette utbedret. Da får du sikkert beskjed om å sende den tilbake (husk å kreve at de betaler porto), send den så tilbake og se hva som skjer. Ta reperasjonen mer en 1 eller 2 uker har du krav på lik vare, eller bedre, i mellomtiden. Tar det enda lenger tid kan du kreve ny vare. Sjekk forbrukerkjøpsloven.

Lenke til kommentar
Hvorfor kjøpte du den og ikke den lille ?

Fordi den lille (tydeligvis) har noen barnesykdommer jeg ikke gidder å leve med, mens den store har vært på markedet en stund og funker som smør. Dessuten fant jeg ut at jeg ikke fikk plass til alle CD'ene mine på den lille, med mindre jeg ripper de i 64 kbit osv, da. :) Også har den store bra batteri!

 

hadde ikke du en ipod du fikk forsikringspremie på foresten ?

 

Jo...

Lenke til kommentar

Var jo veldig fint for deg HalTan.. Har ikke rotet meg til butikken enda, da de ligger et stykke unna.. Men drar muligens inn til Trondheim på fredagen.. Håper ikke Datakjeden er sære..

 

Vurderer faktisk å be om pengene tilbake og heller kjøpe en Play Station Portable når den kommer ut i april/mai tiden.. Den kommer til å ligge på rundt 2000,- og kan spille mp3 osv.

 

Men vet ikke enda. Får se hva de sier på fredagen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...