Gå til innhold

veske til canon ixus 40


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne da? Kanskje ikke den billigste men passer ypperlig, og de har inne. :yes:

Den er større, og passer dårlig. Prisen var også skrekkelig... tar jo hundre kroner mer enn der jeg jobber (også fotobutikk i Oslo Sentrum). Fotovideo er ikke lenger "billigst i byen/landet/nettet/whatever".

 

Vi har, i likhet med Lømork, den riktige vesken til Ixus 40 på lager til 245 kroner. Hvorfor gå til Fotovideo og kjøpe en veske som ikke passer en gang, til 100 kroner mer?

Lenke til kommentar
Denne da? Kanskje ikke den billigste men passer ypperlig, og de har inne.  :yes:

Den er større, og passer dårlig. Prisen var også skrekkelig... tar jo hundre kroner mer enn der jeg jobber (også fotobutikk i Oslo Sentrum). Fotovideo er ikke lenger "billigst i byen/landet/nettet/whatever".

 

Vi har, i likhet med Lømork, den riktige vesken til Ixus 40 på lager til 245 kroner. Hvorfor gå til Fotovideo og kjøpe en veske som ikke passer en gang, til 100 kroner mer?

litt småamper eller? :roll: var dog et forslag og så er det jo bare å bestemme seg for om man vil kjøpe der eller ikke? og skal man gjennom alle foto butikkene i oslo på leting etter vesker så har man for god tid når det er snakk om en 100 lapp...

 

men du kunne jo linket til butikken der du jobber slik at han finner den billiger, den som passer da?

 

har selv den vesken til kamera mitt, og den er passer fint. men kunne sikkert vært noen millimeter mindre som du sier. men så lenge kamera ligger i ro i veksen kan det være det samme. :)

Lenke til kommentar
litt småamper eller? :roll: var dog et forslag og så er det jo bare å bestemme seg for om man vil kjøpe der eller ikke? og skal man gjennom alle foto butikkene i oslo på leting etter vesker så har man for god tid når det er snakk om en 100 lapp...

Var ikke småamper jeg. Bare du som misforsto tonen min litt. Han hadde jo allerede fått tips om riktig veske på Lømorks, så da hadde det jo vært dumt av han å gå til Fotovideo for å kjøpe feil veske til 100 kroner mer.

 

men du kunne jo linket til butikken der du jobber slik at han finner den billiger, den som passer da?

 

Jeg sier ikke hvilken butikk jeg jobber i, da det kan oppfattes som snikreklame. Men vesken heter DCC-60 om jeg ikke tar helt feil.

 

har selv den vesken til kamera mitt, og den er passer fint. men kunne sikkert vært noen millimeter mindre som du sier. men så lenge kamera ligger i ro i veksen kan det være det samme. :)

 

Joda, den kan fint brukes. Men som allerede sagt... ja :)

Lenke til kommentar

DCC-10 har "stivere " lær og innlegg, plass til ekstra batteri og minnekort, men man bør da kanskje huske å putte kameraet nedi med displayet vendt vekk fra lommen. 299.- med 30 dages bytterett på elkjøp. Ellers er Ixus 30/40 batterier rimelig på nettet, under 200.- slipper jo toll osv og kommer rett i postkassa. eurobatteries.com i englang leverte på 5 dager med 25.- i porto. GBP 14,50 totalt. Fungerer helt prima for de som ikke trenger originalbatteri. På mitt forrige Ixus (V) kjøpte jeg også uoriginalt ekstrabatteri, og dette leverte mye lenger strøm enn det originale i alle 3 årene, med samme ladesykluser og de var kun 1 uke forskjellige i alder.

Lenke til kommentar
DCC-10 har "stivere " lær og innlegg, plass til ekstra batteri og minnekort, men man bør da kanskje huske å putte kameraet nedi med displayet vendt vekk fra lommen. 299.- med 30 dages bytterett på elkjøp.

Originalvesken til Ixus 40, DCC-60, har en stålplate i lokket, og vender man skjermen mot dette lokket, er det maks beskyttet. For meg virker det som DCC-10 og DCC-60 har samme kvalitet... de koster nøyaktig det samme også så vidt jeg husker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...