Gå til innhold

Vurderer og selge pcen, hvor mye?


Anbefalte innlegg

Vurderer og selge den pcen jeg har nå og kjøpe meg en laptop og kanskje en filserver.

 

Specs:

 

AMD Athlon64 3200+ 2.2GHz

EPoX EP-8KDA3+ 250GB

1024MB TwinMOS PC3200

Powercolor X800 Pro

Creative Audigy

480GB HDD (vet ikke om jeg skal selge alle.)

BenQ FP767 17" LCD

Plextor 48X CD-RW (stealth mod)

LG 16X DVD-ROM(stealth mod)

Zalman viftejustering (moddet inn i aludeksel)

Coolermaster Centurion med noen få modder, sånn som 120mm vifte i front og blå led i "grillen" (ikke blendende).

 

 

Så, hvor mye syns dere jeg hadde kunne tatt?

 

takk på forhånd,

Bjørn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får mer for den der enn 7000,-. Regnet raskt på det og hvis man vil ha en tilsvarende pc ny uten "stæsjet", må man ut med 13000. Da er det klart at noen vil gi mer for den enn 7000,-. Folk på dette forumet har en tendens til å sette prisene lavt av en eller annen grunn. Bare se andre poster der folk rådfører seg og så sier hvor mye de har fått for den når de selger den på qxl.

 

Det er også mange som tror at man får god pris på qxl fordi de som er på qxl er "dumme". Det er selvfølgelig ikke sant. Man får en god pris der fordi der er så mange brukere der. Når man når ut til mange brukere er det alltids noen som tenker "den hadde vært midt i blinken for meg". Når man legger den ut på bruktmarkedet her når man ut til mindre brukere og sjansen for at noen skal tenke det samme blir derfor selvfølgelig mindre.

 

Så selg den på qxl hvis du er villig for å selge den for ca 11000,- For det kommer du sannsynligvis til å få for den.

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...