Gå til innhold

Canon Powershot S1 eller Panasonic Lumix DMZ-FZ3


Anbefalte innlegg

jeg har nu skåret Minoltas Dimage Z3, Fuji´s 5500 og HP´s 945 fra pga. blandt andet dårlig billedekvalitet i nogle anmeldelser, meget støj på bilederne i andre og manglende stabilation. :nei:

 

Jeg er nu nede på at væge mellem de to ovenstående der begge fås under 3000 kr.. :thumbup:

 

Nolge der har kommentarer til de to? Jeg har læst mig frem til at Canons generelt er lidt langsom til at folkusere, i opstart og mellem billederne.

 

Bla. derfor hælder jeg nu mest til Panasonics, da det er hurtigere og har Leica optik. Men panasonic ... det er da middelmådige stereoanlæg m.v (sådan tænkte jeg) - er deres kameraer ligeså god kvalitet som Canons ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uden at sige noget om de to kameraer du skal vælge imellem (som jeg ikke har prøvet) så laver Panasonic nogle af de bedste og mest stabile elektroniske produkter på markedet. Panasonic har en meget høj byggekvalitet og en lav fejlprocent på ders produkter, så vidt jeg ved - det er jo også et japansk firma...

Lenke til kommentar

gå for fz3, kan anbefale det på det varmeste...Vet ikke hvordan det er å få tak i hos deg (danmark) men her i norge er det utsolgt i nesten alle butikker og netshops. Panasonic har visst leveringsproblemer på denne modellen. Noen sier også at denne modellen går ut av produksjon...hva som er fakta vet jeg ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...