ADT Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 (endret) Heisann! Jeg skal ha et 939 hovedkort til dette setup'et: Corsair XMS4400C25 512MB (2,5-4-4-8) X800pro vivo @ xt pe (AGP) 3200+ "winchester" (kan denne forresten kjøpes uten medfølgende vifte billigere enn hvis det følger med? Ser nemlig ikke slik ut i prisguiden...) Kriteriene er at det kan klokke godt, og oppnå en høy fsb/htt (helst opp mot 275mhz slik at jeg kan bruke 1:1 på RAM'en) Vannkjøling er i hus, så det er ikke en begrensning (tips til vannblokk på CPU tas gjerne i mot) Hvilket hovedkort bør jeg altså velge? Bundle bryr jeg meg på ingen måte om. (kan ikke koste stort mer enn 1500kr) EDIT: Takker for ALLE svar Endret 9. januar 2005 av ADT
arnosmith Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 (endret) Morn, morn. Selv har jeg siklet litt på dette: MSI K8N NEO2 Platinum Men jeg har det ikke selv, så jeg er ikke så sikker på hvor godt det klokker... Edit: Nei, tror faktisk den 3200+ "winchester'en" er billigere MED kjøler (men dette er jo kjekt om vannkjølingen plutselig skulle ta kvelden) Tror forresten at denne blokken fra microplex er ganske god: Danger Den TDX evt. Swiftech 6000 serien Endret 10. januar 2005 av arnosmith
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå