Gå til innhold

Beste diskman til rundt 800kr


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skal handle ny discman og håper på å få litt hjelp til å finne en som kan passe. ..

Jeg hadde en Sony DEJ100SC før men var ganske misfornøyd med denne pga det lave nydnivået (selvfølgelig med AVLS av).

 

Det jeg trenger er en helt vanlig discman med bra lyd. Jeg kommer bare til å spille originale cder i den så mulighet for å spille av mp3, line-out og slik er ikke en nødvendighet. En prislapp på rundt 800kr er vel så langt jeg kan strekke mitt allerede tynne studentbudskjett.

 

Er det noen som har noen anbefalinger eller erfaringer eller linker?

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, vil vel helst anbefale deg å kjøpe sony og ha avls på.. Så slipper du å få øresus etter hvert.

 

Har ikke noen anbefalinger å komme med. Men hvorfor ikke dra rundt å høre på spillerne da ? Ta med eget headsett.

 

Eller enda bedre er jo å kjøpe en MP3 spiller (kan du jogge og hoppe trampoline samtidig uten at musikken hopper). Men da er det en fordel at du har datamaskin selv. Til å konvertere til MP3 og laste over til mp3 spilleren/minnekortet.. Så slipper du å slite ut original cdene dine..

Lenke til kommentar

Et annet alternativ er jo å kjøpe en ganske billig discman å kjøpe et koss porta pro til 499 eller noe slik. Du kommer ganske langt med det også.. De hodetelefonene er ganske lettdrevet samt du har god bass og lang garanti. Alternativet er jo å handle et sett med både discman å høretelefoner.. Til 800 bør du jo idag få en discman som takler både mp3 og vanlige cd'er..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...