Gå til innhold

WWII spill - For mange eller for få?


Anbefalte innlegg

Vel, som jeg har skrevet i en del av mine poster, så er jeg ganske så historisk interessert i 2. verdenskrig. Og jeg spiller FPS spill så det halve kunne vært nok.

 

Derfor er jeg jo ganske hekta på en del av FPS spillene som er WWII-baserte! (Det finnes jo en del strategispill også, men sånne spill takler jeg ikke...eneste jeg har, er Commandos 2...som faktisk er ganske morsomt)

 

Gledelig nok har det kommet mange bra titler den siste tiden, og det ser ut til å komme mange bra fremover også!

 

Til topic'en; Hva synes akkurat du om FPS spill som har settingen i WWII?

-Har det noe å si om det er satt til WWII?

-Er det for mange, for få eller akkurat passe med WWII-baserte spill?

-Hvilket WWII spill gleder du deg mest til?

-Ditt favoritt WWII spill?

 

 

Sånn helt på tampen kan jeg ta med min liste over hvilke spill jeg liker og hvilke som kommer.

 

Spill som er ute:

-Hidden & Dangerous

-MOH: AA

-RTCW

-Day Of Defeat 2.1 (HL mod)

 

Kommende:

- Battlefield 1942

- G.I. Combat

- Day Of Defeat 3.0

- Hidden & Dangerous 2

 

Alle disse ser meget lovende ut! :grin:

 

I tillegg skal det lages spill fra 2 av Alistar MacLeans romaner:

-Where Eagles Dare (Ørneredet)

-The Guns Of Navarone

 

Kan bli bra!

 

 

Helt til slutt; Hvor mange spiller DoD på nettet her? Og spiller noen av dere på POSTI serveren? (Finsk server)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

1: Det er tøft at det er satt til WWII. Mye kulere enn fremtids-tull med ultra-psycotic blaster våpen.

2: Det blir ikke for mange WWII spill før det kommer et som er laget av Tande-P.

3: Uten tvil Battlefield 1942. Det kommer til å knuse bort de andre.

4: Mitt favorittspill er Battlefield 1942 (det som skulle vært i parentes her er sensurert i forhold til reglementet)

Lenke til kommentar

Vi får aldri nok av WWII. trolig fordi vi aldri var der, og fordi det er litt "eventyraktig"; gode mot det onde; axis mot de allierte (eller var det motsatt? :grin: )

 

"menn var menn" og det var ikke så "feigt" som nå med nuker, all elektronikken eller målsøkende missiler, ikke "trykk en knapp, victory". NEI! i lufta var det de pilotene som kjente flyene best som vant! på bakken var det veteranene som kjente slagmarkens hete som vant!

 

og denne eventyrstemningen prøver vi å gjenskape.

 

Liker flysimulatorer, IL-2 Sturmovik skal være konge :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...