Gå til innhold

Mafia til xbox eller PC?:-O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har tenkt til å skaffe meg mafia, men jeg er ikke sikker på om jeg skal kjøpe det til pc eller xbox. skulle gjerne kjøpt det til pc helst, men er ikke sikker på om det går glatt på lap top'en min.. er det noen som vet eller tror at mafia funker på en laptop, eller burde jeg kjøpe det til konsoll? har jo hørt at det er best på pc men...... noen som har noen synspunkter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer ann på spesifikasjonene til lap-topen din. De fleste spill har best grafikk på pc, da de bedre pc-ene har bedre ytelse enn xbox, men har du for dårlig pc til å kjøre spillet med det meste på god kvalitet kan du like så godt kjøpe til xbox.

Skrevet

Hvis Mafia kjører greit på laptopen din er det ingen tvil om at du bør satse på PC. Sikte med mus er grunn god nok.

Selvsagt kan Mafia kjøres flott på en laptop, spørsmålet er jo bare hvor rask din laptop er.

Skrevet

Consolen er samme spill, dårligere grafikk og ræva spill control når man går rundt.

Om du har en ræva laptop med et dårlig 3d kort som ikke kan kjøre Mafia bra burde du nok gå for Mafia consol versionen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...