Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nedetid hos TeleVoIp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg hadde problemer i går kveld (rundt 22.30) Begynte å banne med en gang. Fant ikke noe feil hos meg. Trodde at adapteret hadde tatt kvelden. Ble veldig irritert og sendte en mail til Televoip. Sa i klart tekst at feilen måtte ligge hos dem.

 

Vel på jobben i dag tidlig, gikk jeg inn i televoip sin side. Ikke noe info der. Tenkte vel at det var hos meg det var noe galt. Etter en stund ringte jeg til min ip-telefon... det virket!.

 

Jeg fikk svar på mailen min. De har hatt problemer med en server hos dem. De kunne ha lagt en liten driftmelding på siden deres da.

 

Ser at det er ikke første gang heller. Håper at de skjerper seg. Feil kan skje, men at info om dette ikke var tilgjengelig irriterer meg enda mer.

Lenke til kommentar
Ser at det er ikke første gang heller. Håper at de skjerper seg. Feil kan skje, men at info om dette ikke var tilgjengelig irriterer meg enda mer.

Synd at de ikke fikk ut noe info via driftsmeldingene.

Det skjedde tross alt i helga, og jeg tror ikke vi skal forvente all verden av televoip, eller hva??

Får stikke innom her neste gang televoip faller ut :)

(Gjør de helt sikkert igjen og igjen - hehe, nei da, de har jo egentlig hatt lite nedetid!!)

 

Off topic: Jeg synes at sidene til televoip er stygge!!

Andre som har en formening om saken? :)

Lenke til kommentar

Vel, nå er jeg tilbake.

 

Siden idag tidlig har televoip vært nede igjen. Sendte mail, men har ennå ikke fått svar. I denne mailen kritiserte jeg dem for manglende info til sine kunder (har de lært fra Telenor?)

 

Akkurat nå(kl.17.20) ser jeg at telefonen er tilbake. Håper at denne gangen holder en stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...