Siraricus Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 (endret) That's right! Jeg vil informere alle dere DC fans om at Desert Combat kommer til å leve videre på den nye BF2 engine! Jeg er en beta tester av Desert Combat (nick: JamesDoolittle), og sammen med resten av de aktive senior beta testere, har vi bestemt oss å fortsette på modden videre på BF2. En senior beta tester har snakket med Frank Delise (DC's leder og nå DICE NY's Studio Manager) og noen devs og de gav oss grønt lys på dette prosjektet. Det nye Desert Combat kommer til å hete Desert Conflict siden EA har en copyright på det originale navnet, Frank Delise var ok med navnet. Merk at dette prosjektet skal fortsettes av bare Desert Combat beta testere og supportere. Vi har allerede spredd nyheten til noen sider: www.planetbattlefield.com www.totalbf2.com www.bf2.se www.bf2.nl Våres midlertidige side og forum: www.demogfx.com/dc www.demogfx.com/forums Du kan møte opp med oss på IRC #desertconflict @ gamesurge. Takk for all den supporten, og vi håper dere vil bli glade! - Siraricus aka JamesDoolittle Endret 8. januar 2005 av Siraricus
Vice Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Det høres jo fint ut. Jeg er dog veldig nysgjerrig på hvordan den "nye" Desert Conflict vil skille seg positivt ut fra Battlefield2. Jeg har fått intrykk av at BF2 i bunn og grunn er en kraftig utvidet/forbedret versjon av "Desert Combat". Jeg har følelsen av at BF2 blir alt det DC var og mere til, men ting kan jo være helt annerledes for alt jeg vet.
Dandar Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 (endret) Men hva er målet liksom ? BF2 er jo som sagt en meget forbedret DC på en måte. edit: Som Forgotten Hope til BF1942 ? Endret 8. januar 2005 av Dandar
Lucas Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 (endret) kanskje de adder nye units, maps, forces (nasjoner) eller masse andre rare ting, kult å få kunne være beta tester da !?? edit* fant dette på forumet ! Lets get things rolling on the Information, eh? INFO: Desert Conflict (DC) Is going to be the Desert Combat of Battlefield 2. Ah, yes... Some of you say: "Well isn't BF2 basically DC." Yes and no. Battlefield 2 is no longer based on the Gulf 1 and Gulf 2 Wars. Desert Conflict hopes to take BF2 back a few years and back into the sandy desert of Iraq. 1st: Our first release will primarly be ported maps from the hit Mod Desert Combat. 2nd: The second release will hopefully bring in new armies, models, and player skins. 3rd: Following releases will be updates, bug fixes, and map add-ons. Desert Conflict is being developed by Desert Combat beta testers and supporters. Trauma Studios or original Desert Combat developers are not included in the developement of Desert Conflict. Endret 8. januar 2005 av Lucas
Dandar Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 (endret) Interesant. Kommer sikkert til å ta litt tid da, skal jo lage nye modeller osv (?). Endret 8. januar 2005 av Dandar
Siraricus Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Skrevet 8. januar 2005 Jepp, dette kommer til å bli for det meste originalt. Altså, vi skal lage våre egne stoff. Vårt første skritt (som sagt på den tråden) er å konvertere noen maps, ikke alle. Gasaraki's DC_Al Nas og Twin Rivers kommer mest sannsynlig til å konverteres over. For dere som spør hva som er forskjellen på dette her og BF2; vi kommer til å bringe dere det gode gamle Desert Combat, dvs. Opposition (Irak) og Coalition (USA) forces. Vi kommer så til å inkludere våre egne verk; nye allierte til Irak og USA. Historien er ikke 100% bestemt enda, men den kommer til å handle om enten 1. Gulfkrigen eller 2. Gulfkrigen eller begge.
Dandar Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Hvordan skal dere få folk til å velge DC(onflict) i stedet for BF2 da ?
Lucas Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 smaken er som baken, nei men ikke sant, du har mulighet til å spille begge deler, de kan jo bli veldig like, og dermed ikke fullt så populær, jeg kommer til å først gjøre meg kjent med BF2 og deretter begynne med mods !
Phera Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Er datoen når spillet kommer ut fastsatt? *Gler meg så djevelsk *
since91 Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 (endret) Bare lurte på en ting: kommer helikopterstyringa til å bli som i bf vietnam? (DC og BF2) Eller som i DC. Foretrekker styringa i DC jeg... Endret 11. januar 2005 av Jonatan777
Vincent R Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 så en litt sliten video snutt , å skuffende nokk ser det ut som bf-v helikopter flyging. håper jeg så feil...
Siraricus Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Skrevet 12. januar 2005 BF2 helikopterstyringen kommer til å bli som i BFV, ja. Vi kommer til å prøve å bringe dere DC's gode gamle styring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå