Jarbra Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Heisann Har nettopp skaffet meg Deer Hunter Season 2005, altså den nyeste i spillserien. Problemet er at spillet hakker utrolig mye. Har prøvd å legge inn nyeste patch, andre drivere, installert spillet på nytt, stilt på instillinger o.l., uten at noe ser ut til å hjelpe. Noen som opplever noe lignende? Kanskje noen har en løsning? -Jarbra
Whalecore Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Jeg og mange av mine venner har spilt det mye, problemfritt. Kanskje du ikke har nok ram?
Fat_ASS Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Haha lol!! ikke nok ram!! haha!! vis du ser på specsa hannes så har han 1024 MB ram å det er plentig med ram til og spille deer hunter 2005!!! Men ellers vet jeg ikke hva som kan være problemet...
fredster Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Har det samme problemet, så hvis du har løst det så setter jeg pris på om du deler den løsningen med meg (og evt. andre her inne). For lite/dårlig skjermkort eller RAM er forresten ikke problemet....
zilch Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Merkelig, en venn av meg kjører det problemfritt på en xp1800, 512MB ram og radeon9800 pro
MHF Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hvis dere høyreklikker på skjermen og så går ned på egenskaper. Så kommer det opp en meny... Gå helt bort til høyre på instillinger på den menyen og så endrer dere skjermoppløsningen og mulig også fargekvaliteten. Still skjermoppløsningen på det laveste og prøv og start spillet da;) Lykke til
Kjøleskapmannen Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hvis dere høyreklikker på skjermen og så går ned på egenskaper. Så kommer det opp en meny... Gå helt bort til høyre på instillinger på den menyen og så endrer dere skjermoppløsningen og mulig også fargekvaliteten. Still skjermoppløsningen på det laveste og prøv og start spillet da;) Lykke til OMG!! Tråden er to år gammel Han har funnet problemet for lenge siden
MHF Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 (endret) Fant ud av det ette eg hadde skreve Endret 18. november 2007 av MHF
Anbefalte innlegg