idos Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Ser til min store forundring at jeg nå er i catch sone 1 (eller noe i den duren) Og de sier jeg kan få 1000/384 eller bedre hos de. Dette vil trolig være en stor forbedring av min "lusne" 704/128 hos telenor (som aldri leverer mer en 560). Men før jeg bestiller lurer jeg på hvilke erfaringer andre catch-brukere har. Holder de oppgitte hastigheter ? Hvordan er oppetiden ? osv.
Scrim Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Jeg har bare positive erfaringer, lite nedtid (linjen har ikke vært nede en eneste gang siden jeg fikk linjen min i mars 2004), support er ypperlig, og jeg får den hastigheten jeg betaler for.
pantrax Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Stort sett bare gode ting å si om Catch. Fart, ping, oppetid, support... ja det hele. Har selv 3 linjer levert av catch, sdsl og adsl. Noen av linjene har til og med bedre hastighet enn hva som er avtalt.
six Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Teknisk fungerer det veldig bra. Meget stabilt og bra fart. Vær imidlertid oppmerksom på bindingstid. Catch har til nå ikke satt ned prisen for eksisterende kunder på noe tidspunkt i løpet av bindingstiden. Dette medfører at med lang bindingstid risikerer du om en stund å betale langt mere enn nye kunder. På forespørsel til Catch i sommer lovte de å vurdere hva de skulle gjøre for eksisterende kunder når sommerkampanjen var over. Etter dette har jeg sendt flere mailer og purret for å få et svar, men de svarer ikke en gang på de høyst saklige og vennligsinnede mailene mine. Dette synes jeg er dårlig !
Geir M Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Er så missunelig. Jeg kan bare få telenor . Vil ha ngt
auditman Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Vær imidlertid oppmerksom på bindingstid. Catch har til nå ikke satt ned prisen for eksisterende kunder på noe tidspunkt i løpet av bindingstiden. Dette medfører at med lang bindingstid risikerer du om en stund å betale langt mere enn nye kunder. Jeg er også meget godt fornøyd med den tekniske delen til Catch og mindre fornøyd med den økonomiske biten. Men Catch har aldri påstått at de er et lavprisselskap, men en kvalitetsleverandør. Jeg oppfatter foreløpig også Catch slik, og er villig til å betale ekstra for kvalitet. Foreløpig fordi også jeg har en smertegrense for hvor mye jeg er villig til å betale for ADSL. Hvis ikke Catch setter ned prisene (eller opp hastigheten til samme pris) så vil jeg vurdere å bytte leverandør til høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå