laffen 123 Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 C disken min som jeg bare har windows på er plutselig full . Mine dokumeter står det brukt over 16 giga på men går inn i vær mappe det er jo ingenting som tilsvarer dette mulig 1 giga men ikke mer . Noen som har opplevd det samme.
janfredrik Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 1: Postet feil 2: Brudd på tre-ors-relgelen. Når du har endret emnetittelen hjelper vi deg
P-in-P Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 1: Postet feil2: Brudd på tre-ors-relgelen. Når du har endret emnetittelen hjelper vi deg Wannabe mod? OnT: Skaff deg et virusprogram, sjekk for spyware (SpyBot/AdAware) hvis ikke dette hjelper så ta backup av det du har og deretter formater!
Jørgen Sørheim Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Som janfredrik skriver, tråden bryter med tre-ords-regelen, og tråden er feilplassert. Den har også en svært lite beskrivende emnetittel, noe som merkelig nok går hånd i hånd med titler som bryter med tre-ords-regelen. Stenges.
Anbefalte innlegg