Gå til innhold

Musikkredigeringsprog som SoundForge

above

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har SoundForge 7 og syntes det er et greit prog, men det er en del ting jeg savner der og det er;

- Slike lyder som de bruker på skikkelige radiokanaler som Nrk-Mp3 osv..de lager slike "bang" lyder, og "skviiiiokkk" lyder :p

Hvordan kan jeg få dette til selv?

Er det andre programmer som er enda bedre og som har ende flere funksjoner enn dette?

Takker for all hjelp på forhånd! :D

Mvh

Ostebu :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tools -> synthesis. Lag dine egne lyder... Det eneste jeg kan lage er en lang basstromme da, men i teorien så skal det være mulig :p

Skrevet
tools -> synthesis. Lag dine egne lyder... Det eneste jeg kan lage er en lang basstromme da, men i teorien så skal det være mulig :p

Beklager, men de lydene der var rett og slett elendige, uansett hva jeg stillte på!

Noen andre som har forslag?

Skrevet

Takk, skal prøve det nå.

Hvilket program ville du gått for da?

Går det an å bruke Soundforge for å bare få vokalen og bare musikken ut av en låt? I så fall, hvordan?

Skrevet

Sound Forge er et program for aa redigere lyder, IKKE en lydbank. Skal du ha lydeffekter saa kan du laste de ned gratis fra nettet. Og nei, du kan ikke separere vokal/musikk.

Skrevet
Sound Forge er et program for aa redigere lyder, IKKE en lydbank. Skal du ha lydeffekter saa kan du laste de ned gratis fra nettet. Og nei, du kan ikke separere vokal/musikk.

Vet du om sider til dette? :innocent:

Skrevet

du kan lage helt enkle lyder i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...