2 Fast 4 Biltema Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Faren til en venn av meg har klart å slettet lydkortet hans.... Han har et Intel 478hk med integrert lyd... Noen som har peiling hvordan det går ann å fikse det?? Eller legge til en link med driver?? PS. Fyren holder på å bli gal etter å ha spilt CS uten lyd .... Trenger akutt hjelp....
Fredrik Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Tror ikke du får noen software som klarer å gjenopprette hardware. Sorry.
ttd Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Brukte du stikksag for å få løs lydkortet? Kunne du presantert en worklog? Må ha vært litt av et arbeid å fjerne et integrert lydkort uten å ødelegge selve hovedkortet. Jeg er imponert.
Ullsokk Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Stakkars.. man finner vel ikke noe værre enn å spille cs uten lyd vel ? Men som Nemo sier.. Jeg er meget imponert jeg å. Åssen hk ?
2 Fast 4 Biltema Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Skrevet 7. januar 2005 Han har kun slettet software ikke hardware.... PS. Hadde sikkert klart det med stikksag
2 Fast 4 Biltema Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Skrevet 7. januar 2005 Vet ikke hva hovedkortet her.... Vet bare at han har en medion PC med Intel C 2.2GHz 256mb ram og 20GB hardisk....
deleder Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Stakkars.. man finner vel ikke noe værre enn å spille cs uten lyd vel ? Men som Nemo sier.. Jeg er meget imponert jeg å. Åssen hk ? Jeg og! Kan du poste noen bilder av åssen du gjorde det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå