Gå til innhold

ARCAM AVR 300


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bestillt denne selv, og sitter og venter på den nå(blir sendt med posten).

 

Den skal være meget god, men kanskje spesiellt god på musikkgjengivelse i forhold til andre surroundreceivere.

 

Her er noen linker:

 

En vanlig forbrukers mening (scroll ned litt på siden).

 

Om Watt og "Watt" (.pdf fil).

 

What Hi-Fi review.

 

Pressemelding om AVR300 fra Arcam (.pdf fil).

 

 

 

-Før du eventuelt handler, si fra hvor du har tenkt å kjøpe den, og for hvor mye.

Lenke til kommentar

Ser ikke ut som trådstarter følger opp tråden, men grunnen til at jeg ba deg si fra hvor og for hvor mye du hadde tenkt å kjøpe den, var fordi HiFi Klubben fortsatt selger denne for 19.998,-, mens Oslo Hi-Fi Center har kampanjetilbud på den til 12.995,-

Så jeg håper du leser dette, eventuellt at du tenkte å kjøpe den fra Oslo Hi-Fi Center uansett.

 

7000,- spart her og 7000,- spart der - - det blir fort penger av det...

Endret av John P.
Lenke til kommentar
Ser ikke ut som trådstarter følger opp tråden, men grunnen til at jeg ba deg si fra hvor og for hvor mye du hadde tenkt å kjøpe den, var fordi HiFi Klubben fortsatt selger denne for 19.998,-, mens Oslo Hi-Fi Center har kampanjetilbud på den til 12.995,-

Så jeg håper du leser dette, eventuellt at du tenkte å kjøpe den fra Oslo Hi-Fi Center uansett.

 

7000,- spart her og 7000,- spart der - - det blir fort penger av det...

Takk for tilbakemeldingen, har ikke kommet meg inn på Forumet før nå. Jeg kjøpte den på Maxwell HiFi i Farsund. 12990,- Det var den siste de hadde igjen. Bor selv i Søgne, og det ville blitt litt langt til OSLO. Ekstremt klar lyd.

Lenke til kommentar

Ja gratulerer. :) Bra du fant et lignende tilbud.

 

Nå var det vel riktignok slik at disse i utgangspunktet var overpriset til 19998,- men de koster uansett fortsatt ca. 15500,- i UK, 18900,- i Sverige og 16000,- i Danmark.

 

-Og altså fortsatt 19998,- på Hi-Fi Klubben...

 

Har ikke fått min ennå - den ble sendt idag med posten. Litt forsinket.

 

Etter hva jeg har lest, ble de satt ned ytterligere i forhold til hva de burde ha kostet fordi importøren hadde tatt inn alt for mange av dem. Så det er fullt mulig vi fortsatt gjorde et lite kupp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...