SpeZii Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 jeg har Razer db og eXactMat men jeg vet ikke hvilken side av exactmat1 jeg bør bruke til spilling av cs,er det noen som vet?
ASDASDKL2131 Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Spør diverse progamere, de kan sikkert gi deg et svar. Nei, seriøst. Bruk den du selv mener er best for deg.
Mith Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Hva med å faktisk teste å finne ut hvilke side som er best for så å bruke den siden? Det er jo du som skal bruke matta, så da er det du som vet hva som passer for deg.
DevN Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Og hvor i all verden er spørsmålet om sensen? Dette er jo det samme som en tråd som ser slik ut: - Emne: BSOD når jeg slår av maskinen - Melding: Hvor kan man kjøpe billige fiskekaker?
cselnes Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 DevN Skrevet 07/01/2005 : 16:13 Og hvor i all verden er spørsmålet om sensen? Dette er jo det samme som en tråd som ser slik ut: - Emne: BSOD når jeg slår av maskinen - Melding: Hvor kan man kjøpe billige fiskekaker? haha *le* :!: den satt i sikkringsbokksen ot: vell det er en smak og behag sak, prøv og velg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå