Gå til innhold

Når kommer IBM med ny X40 og ny T42 ?


enter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IBM har solgt PC-divisjonen til Lenovo Group (Kina). Det er derfor stor usikkerhet på hvor lenge de vil markedsføre sine egne PC'er. Utviklingen av nye PC'er vil nok foregå hos Lenovo, som visstnok har ansatt noen fra IBM. Hva som kommer derfra vet jeg ikke. Det blir sikkert ingen forbedringer i design og kvalitet, men kanskje de vil gå ned i pris? Link til nyheten om salget: IBM selger PC divisjonen

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om ikke både X40 og T42 var nye som modeller på nyåret i fjor.

 

Når kommer det nye modeller av X40 og T42, - altså nye modeller av chassiene? :hmm:

T42 kom i juli, tror jeg.

 

T43 kommer med nytt chipsett, PCI-express gfxkort, DDR2-minne og SATA-disker opptil 100GB. De annonseres om en uke eller to, og leveres i mars/april.

 

Det blir spennende....

Lenke til kommentar
IBM har solgt PC-divisjonen til Lenovo Group (Kina). Det er derfor stor usikkerhet på hvor lenge de vil markedsføre sine egne PC'er. Utviklingen av nye PC'er vil nok foregå hos Lenovo, som visstnok har ansatt noen fra IBM. Hva som kommer derfra vet jeg ikke. Det blir sikkert ingen forbedringer i design og kvalitet, men kanskje de vil gå ned i pris? Link til nyheten om salget: IBM selger PC divisjonen

Salget inkluderer IBM ansatte på FOU-siden. Så IBM produktene vil nok bestå i lang tid fremover.

 

ThinkPad har forøvrig blitt produsert i Kina i mange år allerede....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...