lperik Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Som topic sier lurer jeg på hvordan man kan modde 6800le kort. har selv ett gainward og får åpnet alt, men ikke klokket noe særlig. mulig det vil klokkes lengre om jeg prøver en voltmod, så om noen kunne forklart hvordan jeg går frem hadde dette vært supert!
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 http://www.xtremesystems.org/forums er en fin plass og begynne, finnes det ikke allerede en guide der så kan du spørre noen der, det er helt ekstremt mye kunnskap på det forumet.
lperik Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Skrevet 7. januar 2005 Å melde meg inn på ett annet forum for å få svar er litt for tungvint syntes jeg, ser det er personer på dette forumet som har fått det til ut ifra signatur, kunne dere fortelle fremgangen eller poste link til en guide hadde det vært superb!
Xtra Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Han som har klokket sitt LE kort lengst, altså Vizla (440 core, 980minne) har brukt et program som heter Nibitor... google etter det så får du se!
Carnifex Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Så at Vizla sa han kjørte på 15 pipelines. Hvordan kan man åpne individuelle pipelines? trodde man bare kunne åpne 4 og 4 jeg?
ADT Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Vizla har sagt at han bare kjører på 12 pipes... tror derimot ikke på resultatene han skryter av før han kommer med litt bevis...
Carnifex Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Vizla har sagt at han bare kjører på 12 pipes... Ah.. mente å huske at han skrev 15 pipes et eller annet sted men da er det jeg som er ute å kjøre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå