Alandris Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Hei allesammen Jeg har enda et problem Hva skal jeg sette klokke-frekvensene mine på... Jeg skal klokke POV geforce 6800 GT med power strip ^^' Bare lurer på hvor mye jeg kan klokke det.. jeg har kjøpt sånn artic cooler kjøler ting ( jeg har tenkt til å koble fryseboksen min inn i datan med innsugnings vifte, hvor mye kan jeg klokke opp til nå, og hvor mye kan jeg klokke opp til når jeg harkoblet på fryseren ? )
Orbo Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 (endret) Hvor langt du kommer er det ingen fasit på... Bare klokk litt og litt, mens du sjekker om du får artifacts(elns) Det kan du sjekke i 3DMark eller spill... Edit: Dette er feilpost... "Overklokking av skjermkort" Endret 6. januar 2005 av BaX
Gainwardrobe Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Jeg klokket 5 mhz om gangen og testet 3d mark jevnlig og jeg har ikke fått artifacts enda ( streker eller andre feil i bildet). Når det kommer artifacts, stiller du mhz'en litt ned til det ikke kommer mer. Jeg har midlertidig stoppet overklokkingen på 420 mhz på coreclock speed og 1115 på memory clock speed, men vil fotsette når jeg hat satt inn 4 nye vifter i kabinettet... Lykke til
Gainwardrobe Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Forresten, jeg lurer litt selv på hvor høyt noen her har stilt sitt 6800 gt! Hadde vært morsomt og høre...
Smirnoff Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 415/1140 her i huset. Ikke så verst egentlig, men kortet blir litt varmt siden jeg bare har standard kjøleribbe på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå