Sh1z Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Hei folkens, lurer på åssn jeg kan få tempraturen på pc'en min til å senke seg? Har allerede 2 vifter, og tempraturen på pc'en min er ca 43 grader. Noen andre metoder å få dn kald på foruten om kjøpe en extra vifte? Har allerede 2 vifter. Har også tatt vekk kabinett "døra" Please hjelp... Julian...
hansol123 Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 mener du at cpun er 43 grader hvis sa er det jo meget kaldt! men hvis i kabiset er det litt varmt ja prov a sette viftene san at en bakke blaser ut og dein framme trekker inn luft
Erik_s Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Vel.. 43 grader er jo ikke varmt.. men tror denne er feil posta Du kan jo oppgradere Cpu-kjøleren da mvh Erik_s
Sh1z Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Skrevet 5. januar 2005 Eh, hvor oppgraderer man CPU kjøleren da ??
Sh1z Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Skrevet 5. januar 2005 Vel, grunnet til at jeg vil at pc en skall være kald, er fordi pc en slår seg av å på av og til, har gjort det 3 ganger nå... Tror det er fordi dn er for varm, håper bare ikke hovedkortet er gådd til pisis! Julian...
Erik_s Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 du kjøper en ny en Men 43 grader er ikke mye men hvor har du funnet ut temp.?
Erik_s Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 åjah harddiskene .. en slik kansje, eller en slik kan kansje hjelpe..
Sh1z Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Skrevet 5. januar 2005 Tusen takk Kjøper begge (om det er plass) åsså håper jeg på at det går greit Julian..
Erik_s Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 (endret) Hmm...får bare håpe det harddiskene som blir for varme da ellers så er det litt unødvendigt. Men du får uansett kaldere pc Edit: Du kunne jo spørre folk om hvilken av de 2 er best. For du trenger jo ikke kjøpe en dårligere en den andre Endret 5. januar 2005 av Erik_s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå