eskarls Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Er veldig langt ute i spillet. Havna i et gravkammer......kom meg ut. Dama forsvant og jeg måtte løpe flere mil nedover i sirkler.(Jævla irriterende) I bånn er det en statue og KJERRINGA DRIVER Å ROPER PÅ MEG. Har ingen anelse hva jeg skal gjøre...... alle dørene fører jo ingen steder??? Hjelp!!!
Jon@s Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 (endret) Finn en guide til spillet på www.gamefaqs.com Kvaliteten på spill-løsningene er generelt meget god der, og jeg har brukt denne siden mange ganger selv når jeg har stått fast. Lykke til Endret 5. januar 2005 av Jon@s
Lord_Linus Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 mener å huske at du skal gå inn i dørene der du hører en lyd av vann, er ikke sikker, men husker at jeg selv satt fast der.
CPurcell Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Jeg husker at det tok litt tid, men det er ikke umulig. Bare prøv å gå inn i alle dørene, og husk hvilken det er du går inn i når du valgte riktig dør. Gjør det et par ganger så kommer du deg nok videre.
Marsan Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Må bare gå inn i riktig kombinasjon hele tida! Du kommer deg til topps til slutt!
trouble-man Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Du må gå forsiktig rundt og når du hører at vannet sirkler, må du gå inn i døren du er nærmest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå