Thomas :-) Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 (endret) Hei, jeg har problemer med bluetooth (CF/PCMCIA/USB Bluetooht Adapter). Jeg har Nokia 6600 på bluetooth har cd installation på pc min alt ordet og Bluetooth Adapter stett på USB. Ved musen til usb min da betyr usb er funker? Men fikk problemer "Fant ikke Bluetooth-enhet. Kontroller at din Bluetooth-enhet er riktig tilkoblet og slått på." Slettet og har gjorte om igjen installation fikk samme problemer Sjekket i Nettverkstilkoblinger står ikke blutooth der Kan noen hjelp meg med bluetooth? Endret 5. januar 2005 av Thomas :-)
Jonas Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 (endret) Det funker med en mus i USB-porten? Funker enheten på en annen maskin? Edit: Kansje man skal bruke noe medfølgende programvare? Sjekk om det ligger noe mer på den cd'en. Endret 5. januar 2005 av Jonas
Thomas :-) Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Skrevet 5. januar 2005 Ja, musen funker fin og har testet bluetooth på pappas pc funker fint medfølgende cd-drive til bluetooth og quick start guider om bluetooth. Noe gale med min pc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå