Hcbr Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Noen som vet om en rocka versjon av kråkevisa? Husker jeg hørte det på en kasett for ca 10år siden. Var mest Israelvis på kasetten, men uvist om det var de som spilte kråkevisa. En mp3 hadde heller ikke vært å forakte da..
Jørgen Sørheim Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Vet hvilken sang du snakker om, hadde den som .mp3 for et par år siden. Jeg husker dessverre ikke hva bandet het, men mener det var på en samleplate med norsk musikk. Fant en annen versjon via google.. http://www.escapetor.com/index/mp3.htm Ikke fullt like bra, men et greit substitutt.
music-pilot Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Vel, da jeg leste trådnavnet var det Israelvis som spratt opp i hodet. En kompis hadde en CD hvor jeg tror det kun var med diverse Trondheims band, kan CD'n het 50 Spenn? Vi begge likte den dystre, mørke og skumle versjonen av kråkevisa, og jeg er rimelig sikker på at den var med Israelvis.
music-pilot Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Hmm ... nå fant jeg dette HER . Kan det ha vært Fru Pedersen som rocka den opp...
Jørgen Sørheim Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Stemmer, stemmer. Fru Pedersen var det! Yay!
Whiteshit Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Er det ikkje slike spørsmål som skal i denne tråden?
Neptun_ Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Rocka barneviser/sanger har jeg et dårlig forhold til. Det blir bare helkjipt...
sixx Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Rocka barneviser/sanger har jeg et dårlig forhold til. Det blir bare helkjipt... Enig :S Det blir liksom bare så helt feil å lite moro. Tenk på hu som lagde kråkevisa, den var lagd til små barn så komemr det noen folk å spriter opp hele greia...huff
Hcbr Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 Gammel tråd, men måtte bare takke for riktig svar!! Har lett etter denne låta sia jeg ved ett uhell kopierte over kasetten for 10år sia el.l. (tråd-abb. funker forresten ikke til meg tydigvis, så jeg fikk ikke lest svarene før jeg sjekka manuelt nå ) Men TUSEN TAKK!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå