Gå til innhold

Lys til Thermaltake Tsunami


Anbefalte innlegg

Hallais.

 

Tenkte å pynte litt i mitt Thermaltake Tsunami. Tenkte å gå for følgende strømforsyning: bZerk, 500W, Aluminium, Sort

 

og følgende neonlys: Sunbeam Liquid Neon, Spiral, Blå

 

og denne kabelen: Sunbeam ATA133 IDE-kabel, 45cm, Blå

 

Blir det bra?

 

Burde jeg kanskje gått for et UV-lys siden PSU'en kommer med UV-reaktive kabelstrømper?

 

Andre kommentarer?

 

Vh

Krister

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann og takk for svar.

 

Jeg kjøpte den strømforsyningen idag, og en vanlig blå kald katode. (Digital Impuls var utsolgt for ide-kabelen)

 

Synes kablene på strømforsyningen så helt ok ut i seg selv, men turte ikke helt gå for UV-lys siden jubelen ikke stod i taket når jeg foreslo det! ;)

 

Dessverre får jeg ikke testet greiene før jeg får meg et nForce4-hovedkort! :(

Lenke til kommentar
ot: Tt Tsunami er dritstilig kabinett ! :) syns det er penest i sort.. skal kanskje kjøpe det selv..

Helt enig...ser veldig bra ut...gode løsninger inni..er spent på hvordan det ser ut når det er ferdig med lys og alt...

 

...eneste minus så langt er at det ser litt trangt ut inni...sleit f.eks. med å få inn bzerk psu'en...(men den er litt dypere enn atx-standarden da)

 

:)

Lenke til kommentar
men du er klar over at man kan ta ut både hardisk ramme og den rammen ovenfor når man bygger?

Jada...forøvrig er hdd-rammen litt knotete å få ut og inn igjen...men gummifestene med thumbscrews er genialt da! ;)

hvordan er det med bråk \isolering med normalt med vifter i det egentlig ? følger det med 12cm vifte ?

Lenke til kommentar
hvordan er det med bråk \isolering med normalt med vifter i det egentlig ? følger det med 12cm vifte ?

eeh...det var en litt rar setning...

 

men, jeg har ikke fått prøvd ting ut enda siden jeg venter på nForce4-hk...

 

...men, det følger med tre vifter...en 12cm i front og en bak, og en 8cm i døren. Ifølge andre på forumet så skal det være en del lyd i disse...kommer derfor til å gå til innkjøp av en viftekontroller! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...