Gå til innhold

forslag til morsomme multiplayer-spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som veit om noen multiplayer-spill som er litt morsomme? skal spille på nettverk med brodern men vår kjære mor er ikke så gla i at han spiller spill som går ut på å skyte hodet av folk etc.

noen bilspill eller noe? bare kom med forslag hvis du har noe. litt greit hvis spillet ikke har så alt for mye maskinkrav..

takktakk :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trackmania, du får kjøpt det for 300 kr, og det er et svært moro bilspill, med morsomme baner, og mange timer med more, først med kjøring, og medaljetrening, så med multiplayer, hvor du utfordrer dine venner, og ikke minst, lager EGENE baner, det som er morsomst seff! :)

Enjoy!

Skrevet
Trackmania, du får kjøpt det for 300 kr, og det er et svært moro bilspill, med morsomme baner, og mange timer med more, først med kjøring, og medaljetrening, så med multiplayer, hvor du utfordrer dine venner, og ikke minst, lager EGENE baner, det som er morsomst seff! :)

Enjoy!

Du kan også laste ned ein demo som inneholder multiplayer. Morsomt.

Skrevet (endret)

Trackmania er et genialt spill å lan-e med. Ellers har du jo Rome: Total War som er et strategispill. Demo fåes her: Patcher osv Til Rome Total WAr

Hvis du kunne nevne maskinvaren på pc-ene, så vet vi hvilke spill vi kan utelukke. Blir litt lettere å hjelpe da.

Endret av Orresnei
Skrevet

Liker dere RPG spill? Diablo2 LOD er jo knall å linke på, veldig sosialt fordi dere må hjelpe hverandre osv. veldig små maskinkrav også :) Koster vel 100,- for Diablo2 og 100,- for Lord of Destruction (expansion pack). Spillet er ikke voldelig, det er ikke detaljert nok til det.

Hvis dere ikke liker RPG så er kanskje Starcraft Broodwar et spill dere kan prøve å linke på? Ennå mindre vold og maskinkrav. :)

Skrevet

Kan dere ikke komme med noe bedre forslag til spill?

Jeg tror ikke Moren til "appelsinbrus" vil være så begeistra over det som er nevnt her, allt er jo bare om krig og vold.

Selv så har jeg ikke noe forslag til multiplayer spill som ikke inneholder vold. Fordi 99.9% av spilla inneholder d.

"The Sims Online" kanskje?

Skrevet
Kan dere ikke komme med noe bedre forslag til spill?

Jeg tror ikke Moren til "appelsinbrus" vil være så begeistra over det som er nevnt her, allt er jo bare om krig og vold.

Selv så har jeg ikke noe forslag til multiplayer spill som ikke inneholder vold. Fordi 99.9% av spilla inneholder d.

"The Sims Online" kanskje?

Du har ikke fulgt med, Trackmania inneholder på langt nær noe vold, GTA VC var åpenbart en spøk og RTW er ikke et voldelig spill..

The Sims Online ble aldri sluppet i Europa såvidt meg bekjent. Så du bør kanskje komme med et bedre forslag selv?

Selv anbefaler jeg PES4 (fotballspill til data) eller litt god gammeldags MSN-minesweiper-multiplayer! :p

Skrevet

tja, online spill uten vold er i grunn ganske vanskelig å få tak i. Jeg har dog noen forslag til deg som du kanskje bør ta en kikk på:

Age of Mythology

Football Manager 2005 (Bare til avtalt ip-gamel... ingenting som battle.net, eller ensemble studios online, men så utrolig morro det er i flerspillermodus)

Pro Evolution Soccer 4

Home World 2

Freelancer

Sacred

Need For Speed Underground 2 (mener det har online, er ikke 100% sikker)

Age of Empires: Age of Kings

Final Fantasy XI Online

De jeg kommer på akkurat nå som ikke er preget av vold, og som moren din sikkert kommer til å like, eller ihvertfall ikke ha noe imot :)

Skrevet

takk for svar! :thumbup:

neida er ikke sånn at det absolutt ikke skal være vold, men skal ikke være helt soldier of fortune heller da. sims er uaktuelt. det må være verdens minst interesante spill... :cool: det samme gjelder strategi-spill..

var en som spurte om hva slags maskiner vi bruker..: hans maskin er den dårligste, pentium 3 800mhz, 256 ram, 64 mb skjermkort.. er ikke så mange nye spill som går på den sikkert, men er ikke så nøye det. blir fornøyd om vi kjører omkapp med bil et par ganger, han.. :p

selv kunne jeg tenke meg å spille cs på nett hver eneste dag, hele tiden, men man kan jo bli lei av det og.. :!:

Skrevet

prøv ut World of Pirates om du har guts nok, og liker Sid Meiers: Pirates!

Det er som det gamle gode fra 1987 bare med forberedret grafikk samt at det er ONLINE :D Det eier :cool:

Skrevet

Da anbefaler jeg på det sterkeste Trackmania. Krever lite av maskinen. Det har et minimumsystemkrav på:

Pentium II 450Mhz

64MB RAM

32MB 3D graphics card

Direct X9 and Direct X9 compatible soundcard

Du sa at strategispill ikke var aktuelt så da er vel det utelukket.

NFSU2 er jo et godt alternativ, krever kansje litt i mye i forhold til datamsakinen hans, men du sa det ikke var så farlig. Ellers vet jeg ikke helt.

Skrevet (endret)

Colin Mcrae Rally 2.

like ikke de nye versjonene noe spesielt, kan ikke sette fingeren på hva det er men liker bare 2'ern mye bedre enn de nyeste ;) .

Utrolig morro i lan sammenheng :yes:

Endret av Keylar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...