orginal Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Hei! Jeg har installert GTA VC på maskina mi. Spillet fungerer helt bra, men det hakker om ikke jeg slår av "framerate limiter". Når jeg gjør det går spillet glatt, men kjører jeg fort ser man ikke grafikken slik den gjør med framerate limiter på. Hus/veier etc er bare helt glatt og detaljer vises ikke. Man ser heller ikke homper/trær og slikt før man stopper og venter en stund.... Jeg synes foresten det er rart at spillet ikke går glatt også, da jeg har en forholdsvis ny maskin. AMD Athlon 64 3000+, Leadtek 6800LE, 1gig ram osv. Er det feil med spillet eller maskina? Skulle jeg oppdatert driverne? Evt. hvilke? Kunne noen kommet med en link til en bra driver til det skjermkortet?
Isdas Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Antageligvis må du antageligvis bare innstallere GTA Vice 1.1 patchen... Hvis ikke: - gå på nvidia sidene og oppdater skjermkortdriverne Oppdater eventuelt også hovedkortdriverene, hvis mulig. MVH Isdas aka Erik Aasmundrud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå