albions Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Noen som spiller flatout her, vist ja ka synest dere om spillet Dette kan vell også fungere som ein post der du kan poste inn bilder osv
Hr. Jenssen Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 har spillet. Virkelig kult! Spiller nå nå på Silver (med Normal difficulty). Spillet er kult, men likt veldig mange andre bil-spill, blir dette SYKT irriterende til tider! Har dessuten en liten mistanke om at det kan bli litt ensformig etter hvert. Det er en del simple ting i spillet, som lett kunne gjøres bedre, for å få høynet total karakteren. Blant annet: -Multiplayer. Man skulle kunne linke den kræsje-mode'n og de forskjellige tingene på stadionen (Dart, Bowling, etc.) også! -Replays. Man skulle kunne lagre replayene! Hadde også vært kult om man kunne se på de andre bilene, og hvordan DE kjører! -Kameravinkler. For få av dem (3 stk). De er dessuten for kjedelige. -Variasjonen. Banene er veldig like (med få forandringer), slik som på NFSU. Som sagt, disse kunne lett endres litt, og likevel gjøre store forskjeller for total karakteren. Men som sagt, et kult spill! Masse latter i begynnelsen! :!:
Djevlen Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Jeg har spillet installert på maskinen og drar frem cd'n hvis jeg kjeder meg eller trenger en latter Er ikke det spillet jeg føler jeg bare "må" spille, men morsomt til tider.
Anders89 Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Spiller det av og til, et av de bedre bil spillene
Passasjer Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Bra bilspill, likte det bedre enn NFSU2. Digger fysikken, og grafikken er grei den og.
Hr. Jenssen Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 og grafikken er grei den og. I tillegg til at den ikke krever noe i det hele tatt! Litt synd med den FPS-dropp bøggen. Den kommer og går nå og da, uavhengig av sted, situasjon, bevegelse eller noe annet. Denne bøggen gjør ofte til at jeg havner i grøfta, eller det som værre er, i et objekt.
albions Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Skrevet 4. januar 2005 [iC' date=03/01/2005 : 18:05] har spillet. Virkelig kult! Spiller nå nå på Silver (med Normal difficulty). Spillet er kult, men likt veldig mange andre bil-spill, blir dette SYKT irriterende til tider! Har dessuten en liten mistanke om at det kan bli litt ensformig etter hvert. Det er en del simple ting i spillet, som lett kunne gjøres bedre, for å få høynet total karakteren. Blant annet: -Multiplayer. Man skulle kunne linke den kræsje-mode'n og de forskjellige tingene på stadionen (Dart, Bowling, etc.) også! -Replays. Man skulle kunne lagre replayene! Hadde også vært kult om man kunne se på de andre bilene, og hvordan DE kjører! -Kameravinkler. For få av dem (3 stk). De er dessuten for kjedelige. -Variasjonen. Banene er veldig like (med få forandringer), slik som på NFSU. Som sagt, disse kunne lett endres litt, og likevel gjøre store forskjeller for total karakteren. Men som sagt, et kult spill! Masse latter i begynnelsen! :!: EHEM.. Har hele spillet eg og, Det eg synest er mest irriterende er at når du kjører igjennom noen murklosser osv så sitter bilden dønn fast og du må starte spillet på nytt Og så synest eg at grafikken var litt dårlig.. Men eit kult spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå