andiss Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 HEI. wow. wow. faen det er det eneste jeg kan tenke på og hvordan kan jeg sikre meg betaen? svar fort. skulle egentlig ikke hele spille eller retailen da komme ut i norge i desember og så har enda ikke beaten kommet ut enda? TAkk på forhånd. :D
Dʋgɢtung Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Slik jeg har forstått det er betaen long gone nå. Mulig du får være med i final beta hvis du kjøper pre-orderkit. Ikke vet jeg. Ellers så skulle vel WoW komme i Januar/Februar etter det jeg husker. Dette finner du sikkert på Gamer.no's releaseoversikt.
andiss Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 ok. det vil si at jeg må gå til en buttik å kjøpe et pre-order kit ikke sant? som koster 99kroner. ja så når betaen komme ut får jeg den send i posten eller?? hva skjer etter at jeg har kjøpt pre-order kit??
OscarWoHA Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Final beta info Se hva han skrev, andiss. Les der.
b-real Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Les posten som står som sticky og du vil finne det du trenger. Mao, threaden er overflod og stenges.
Anbefalte innlegg