Kim14 Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Hei! Jeg prøver å hjelpe en kamerat med adsl'n sin, han har alltid klart å komme inn på ftp servere og spille online spill, men nå har alt kutta ut... Alle spilla han prøver å spille funker ikke, og alle serverne vil ikke connecte... Han har også prøvd å komme in på mirc, men funker ikke... Det er som om det er noen stengte porter, men han har ikke noen ruter... Han har aldri hat det for å si det sånn... Noen som har noen gode tips... hadde vært utrolig hyggelig!!!
hainz Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Innebygget firewall i windows vettu, hvis du har sp2 så er det lett å skru av i control panel
Kim14 Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 Har slått a brannmur, men kan fortsatt ikke connecte meg til spill... eller mIRC.
Gompen Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 eg har akkurat det samme problemet, og det irriterer! eneste eg kan gjøre er å surfe og conencte MSN..
slettmegplss Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Virker som om du ikke er connected i det hele tatt. Prøv å se hvilken ip du har i command. Dobbelt sjekk at alt er rett tilkoblet både i windows og hos modemet.
Gompen Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 det kommer "connection timed out" alle plasser, ftper, direct connect huber, mIRC. men msn funker fint, og vanlig surfing funker.
Terradoc Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 (endret) sikkert noen feil lokalt... men ring telenor kundeservice for sikkerhets skyld da.. de er vanligvis greie... når du kommer igjennom Endret 3. januar 2005 av slakt
sniperdybe Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 sjekk mailen hans, ligger sikkert en sperre fra abuse eller ring 05000
Limstift Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 (endret) Har har nettopp hatt det samme problemet selv, men etter masse masing på Telenor åpnet de portene mine for et par dager siden. Alle skal ha fått en mail på mail-adressen som er brukernavnet på abonnementet deres. Der vil dere bli informert at det blir sendt uønsket trafikk(virus) ut fra deres abonnement. Derfor har de stengt alle porter på abonnementet, det eneste du kan gjøre er å surfe/bruke msn. Det du trenger å gjøre er å sende en mail til "[email protected]", Abuse avdelingen på Telenor. Der må du skrive at du har fjernet virus osv. (hva du har gjort får å fjerne). Så vil du få en mail av de igjen, om det er greit. Så åpner de abonnementet om noen få dager etter det igjen. Sjekk eposten deres gutter ! Endret 3. januar 2005 av ^kissa^
el_cash Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Har slått a brannmur, men kan fortsatt ikke connecte meg til spill... eller mIRC. du har slått av brannmuren, sier du? heh, burde ikke forbløffe deg at abuse-avdelingen sperrer tilgangen din da. få på brannmuren igjen, du - og installert antivirus og evt annen softwarebrannmur i tillegg til adaware og spybot.
amb13 Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 har ikke fått noe mail. har heller ikke noe virus.
Gundersen Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 du kan jo NESTEN aldri være sikker på at du ikke har virus eller lignende hvis du ikke har de riktige programmene (+++ oppdateringer på de) virus og spy/adware finner NESTEN alltid et hull i sikkerhets systemet ditt hvis de vil inn
Gundersen Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 (endret) det blir omtrent som med en biltyv, hvis han ABSOLUTT vil stjele bilen din så klarer han det uansett (på en eller annen måte) legg merke til at jeg prater om profesjonelle biltyver Endret 3. januar 2005 av Gundersen
ivers02 Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Nå skal det sies at Telenor hadde større problemer med tilkobling til NIX / DNS servere og utenlandslinjer i går og natt til i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå