Skurupu Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 (endret) Jeg instalerte nylig MSN plus da jeg begynnte å gå lei lange nick med hauger av smilies. Når jeg instalerte det havnet det mange ikoner på skrivebordet som det ikke går an å fjerne. Jeg klarer ikke å markere og trykke delete, det går ikke engang an å høyreklikke på de. Noen som veit om en måte å fjerne ikonene? Jeg legger med ett bilde kun for å illustrere: Endret 2. januar 2005 av Skurupu
mpolden Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Fjerne MSN Plus, og ta et par søk med Spybot S&D, Ad-Aware SE og kanskje antivirus burde gjøre susen. Les litt her.
Skurupu Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 Jeg har allerede kjørt Ad-Aware, Xoftspy og Antivirus flere ganger. Finner ingenting.
Skurupu Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 (endret) Det kan også komme av at du har valgt å få reklame når du installerte Msn Plus.Har du Msn Plus? - Legg til/Fjern Programmer og fjern det. Så klart! Skal prøve å reinstalere og se meg litt ekstra godt om i innstillingene. Endret 3. januar 2005 av Skurupu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå