Gå til innhold

CS:S klikker plutselig -> ingen feilmelding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette skjer både titt og ofte, noen ganger får jeg spille i en halvtime, andre i 2 minutter. I det siste har det gått mer over til sistnevnte. Når dette skjer, hører jeg bare en sånn default feilmeldingslyd fra Windows, men ingen feilmelding kommer. Da lukkes CS:Source.

Har «klokka» ned mitt 6800LE igjen, fordi jeg før opplevde små forbigående perioder med artifacts, i form av noen få, spredte hvite firkanter. Etter at jeg klokka ned, opplever jeg fortsatt å få artifacts, faktisk helt like. Spilte i ca. 10 minutter for å se nå, uten at det klikka, men det trenger altså ikke å bety noen verdens ting. Kortet fungerer mye dårligere uten softmodding, så jeg håper det ikke skyldes nettopp dette.

Har også verifisert spillfilene mine via en link på Valves sider. Verifiserte både CS:Source og Half-Life 2-filene, og utifra hva jeg så, var det ikke noe feil der, ellers hadde det vel kommet en beskjed eller lignende.

Har også hatt problemer med CS:Source når jeg har glemt å slå av extended desktop i skjerminnstillingene, men dette er ikke tilfelle her, da jeg vet extended desktop har vært deaktivert siste tida.

Dette skjer forresten ofte når jeg dukker, altså holder inn ctrl, men også andre ganger.

Dette er, som dere skjønner, mildt sagt utrolig irriterende, og uholdbart. Derfor håper jeg noen vet hva dette kan skyldes, om det ikke skyldes dette med skjermkortet og softmodding, noe jeg ikke håper det gjør. Tips mottas med glede.

Berg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...