Gå til innhold

Trenger hjelp til DC++!


Solid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
om man blir disconnecta fra en hub,så har det ikke noe med om man er active eller passive...men brannmuren din kan lage problemer.

Huber som kicker folk som er i bak fw i active (har jeg kun sett én gang, og jeg tror det var juks).

 

Det som hvertfall finnes er huber som kicker passive brukere. Grunnen til det er at all trafikk må gå gjennom huben, hvilket gir stor belastning, og en dårligere opplevelse for active-brukere.

 

mange huber har mulighet for å taste +passive, +active eller +whypassive, så man kan se flere grunner, og hvordan man kan komme seg i active bak enhver fw.

Lenke til kommentar

det kan hende at du ikke har stor nok share

finn en hubb der du ikke trenger og dele.begynn der og bygg deg oppover.

timeout connection: du er i passive...hvis du skal bytte går du inn på settings og bytter over til active men du må åsså ha en ip den finner du hvis du går inn på en hubb og skriver +myip på chatten.

men om det ikke går og bytte over til active må du sette innstillingene i routeren din, spørs hvilken adsl du har

trenger du mer hjelp spør du om hjelp i hubben :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvordan blir man aktiv i DC ++ ?

 

Jeg har skrevet inn IPen min og åpnet en port i routeren og alt det der...

Og søkeresultat blir mye mye mye bedre, men det laster ikke ned!?

 

Men jeg har en gammel router/hub fra telenor(Online ADSL), og en switch, i tillegg til routeren jeg har åpnet fra før...

Lenke til kommentar

Åssen lager jeg, eller åpner slots.

 

Og jeg har allerede vært innpå mange som ikke krever at jeg deler noe. Jeg har prøvd som active mode og passive mode og jeg skrev inn ip'en min på active mode.

 

Men fortsatt for jeg ikke sett listene over de andre brukernes filer som jeeg skal kunne laste ned, sant.

Lenke til kommentar

For det Første, Du skriver ALDRI ip for og bli aktvie visst du ikke har fast ip.

Du skriver 1412 i TCP nr helt bakerst og ingenting aent.

Det med at du ikke kom inn og bare ble disconnected ,er/var vell fint om du skrev hva som sto ? men men, Det kan være du har for gammel versjon som hubbens serv har bannet. Da blir du disconnected eller kan det være du deler for lite.. Minimum 10 gig FEKS. Visst ikke dette går da kan du prøve og reinstalere dc++. Stor sett så vill det funke visst du gjør dette her som jeg skrev. :thumbup:

Du kan stille på hvor mangen som skal laste ned fra deg gjennom settings og upload slots. Ikke la den stå på 0 da kan alle laste ned fra deg ute begrensinger. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...