Blaz3r Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 (endret) nå har jeg endelig fått mitt club3d 6800nu kort:) men var selfølgelig så uheldig at jeg ikke fikk åpna de siste 4 pipesene da:( Eller fikk åpna dem, men fikk en del grafikk feil i 3dmark og HL2 da:( men fikk åpna den siste shader uniten da:) får også klokka det til 370/850 stabilt. er det mange som var så uheldige å ikke fikk åpna pipsene ? Edit: forresten, noen som vet om de grafikk feila fra de 4 siste pipesene forsvinner ved bruk av en annen driver? den nye 67.02 f.eks ? Endret 1. januar 2005 av Blaz3r
Deadringer Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 har du prøvd med den nyeste rivatuner? har hørt om folk som har klart å åpne flere med dette, som ikke har klart med den gamle versoen
Blaz3r Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 har du prøvd med den nyeste rivatuner? har hørt om folk som har klart å åpne flere med dette, som ikke har klart med den gamle versoen ja lasta ned den nyeste fra guru3d siden....men er vel ikke noe å tenke på i og med at jeg fikk en god del grafikk feil med 16 pipes så betyr vel det bare at de 4 siste er ødelagt. men er jo uannsett fornøyd med kortet....klarte enkelt over 4000 i 3dmark 05 på 370/850, og er mye mulig at kortet klarer mer, har bare ikke testa det enda:P men øker det ytelsen mye ved å åpne den siste shader uniten? kortet burde vel være litt raskere ved bruk at spill som bruker en del shadere osv ?
Deadringer Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 jepp, prøv å åpne den å. men åpna du en og en pipe? hvis du åpna alle samtidig kan det være at en er busta, men da får du masse artifatcts å annet drit alike vel.
TomWhittaker Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 (endret) jepp, prøv å åpne den å. men åpna du en og en pipe? hvis du åpna alle samtidig kan det være at en er busta, men da får du masse artifatcts å annet drit alike vel. Det er bare en unit og åpne. Endret 1. januar 2005 av ptv-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå