Gå til innhold

Alle tanker dere har om Siemens SX 1..!


mck

Anbefalte innlegg

Tenker på å kjøpe siemens sx 1, men lurer på om noen her har erfaring med denne telefonen.

-Hvordan er skjermen? Er denne bra? I dag har jeg en samsung E700 som har bra skjerm, hvordan er siemensen i forhold?

 

Noe annet dere vil si om denne telefonen?

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meget god telefon. Jeg personlig synes man får mye for pengene ved å kjøpe SX1, enda den idag kanskje er litt "gammel".

 

SX1 har det meste man har behov for, VGA-kamera, stereo mp3, radio, stor skjerm, symbian osv... Mange muligheter. Det er også en fordel at man kan oppgradere FW via nettet ved å bruke den medfølgende datakabelen :) Enkelt og smertefritt!

Batterikapasiteten er middels grei, ikke dårlig, men heller ikke ekstremt bra. Kamera kan man si mye godt og ondt om, men jeg synes det duger til å være en mobil. Skal du ha en SX1 så anbefaler jeg deg også å kjøpe et MMC kort, slik at du kan utvide minne. Jeg hadde selv et 256mb kort, men jeg har hørt at selv med 1GB kort skal det gå ganske så smertefritt! :thumbup:

SKjermen, som du også spør om er god nok. Den kan oppfattes som litt "uklar", men dette er fordi den har en slags hinne, eller en beskyttelse over, som hindrer skjermen fra riper o.l. Veldig praktisk egentlig! Stor skjerm, men allikevel så vil jeg si at 6600 sin skjerm er hakket bedre.

Allikevel vil jeg anbefale deg SX1, en er verdt hver eneste krone :yes:

Lenke til kommentar

Siemens SX1 kan i aller høyeste grad anbefales, om du vil ha en telefon som har nesten alt (ikke det aller nyeste som edge, 3G) og et noe merkelig tastatur.

 

Jeg har nå hatt min i cirka to mnd. og jeg har stort sett bare positive erfaringer med den.

 

Positive:

- Mange funksjoner sammenlagt i en middels stor mobil-enhet.

- Billig.

- Stor og klar fargeskjerm, mms, gprs, kamera, radio, mp3-spiller (denne har imponerende god lydkvalitet i det medfølgende headsettet), hot-swap-minneport, SYMBIAN ++

 

Negative:

- Batterilevetiden kunne ha vært bedre, ved aktivt bruk så må jeg lade den opp hver dag.

- Joysticken har en tendes til å bli litt "slarkete" etterhvert, men det har i sin helhet ikke noen betydning for meg.

- Tastaturet trenger tilvenning.

 

 

 

Att på til så følger det i originalesken med mye utstyr som stereo-headsett, datakabel, software-cd og instruksjonsbøker. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...