Gå til innhold

[GTA]Kart inne på Lil' Probe In


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

 

Noen som har funnet ut hva kartet på bakrommet på Lil' Probe In viser? (Lil' Probe In er en UFO cafe med biljard og ufo på utsiden).

 

Har søkt på andre forumer men virker ikke som noen har funnet ut av det.

 

Andy

jeg leste noe greier på gamefaqs.com hvor dem hadde funnet ut at de forkjellige punktene på kartet viste til plasser hvor det var plassert "glendale" biler som var kræsja og sånt.

 

De fant opp en teori hvor disse bilene hadde noe å gjøre med likene som ligger i likposer ikke så langt fra flyplassen din...den ene prikken viste visst tilArea 69 stedet elns..

 

De fant også ut at det er ett lignende kart på kontoret til "Toreno"...

Kan se om jeg finner igjen de postene og legge ut linker :thumbup:

 

----edit 01:27-----

 

virker som at de har fjernet de postene...var utrolig populære, de ble stoppet ett parr ganger da de hadde blitt så store elns, men jeg fant noe i en annen post som forklarer litt

 

M hm...

Yeah, and this is far from new. I have read about it into the wee hours of the night. These people man, they spend way too much time in front of a tv. Meh, who am I to say that? Anyway, I barely discovered it in co-op free-roam with my friend. I'm like "Oh man, that's IT!"

 

See, there are like 6 or 7, maybe 8 beat-up, smashed-in, scratched up Greenwoods or Glendales, or some kind of cars dotted around the country hills of San Andreas. The damage on them cannot be repaired, the scratches will remain even after taken to a Pay 'n Spray.

 

Many think this is because of the so called "Bigfoot", but others see it more of a believable way. They think that *sorta spoilers*

 

Mike Toreno (Government agent employer) had men kill the drivers of those cars, and dump the bodies in those deserts. If you pay attention to the Introduction dvd, the game storyline, and minute plot details, it all sorta comes together.

 

Someone help me out if I missed anything.

Endret av Zed-smeltelim
Lenke til kommentar

Har funnet en wrecked glendale i området som heter "The Panopticon" på kartet men ingen flere.. Har vel ikke lett godt nok på de andre stedene. Er ikke så lett å se nøyaktig av det kartet på Little Probe in pga dårlig kvalitet.

 

Har du sett disse likene ved flyplassen? Hvor omtrent ligger de?

Er kontoret til Toreno i et av politihusene eller et annet sted?

 

andy

Lenke til kommentar

hvis jeg ikke husker feil så er de likene i et hull i bakken ikke så langt fra den store parabol antenne saken "the big ear"....står en bobcat parkert der også.....

 

jeg har ikke giddi å lete etter de glendale bilene, har sett 2 ved tilfeldigheter. en på "The Panopticon" og en ved de "tipi" hyttene ikke så langt fra flyplassen din.

 

kontoret til "toreno" er inne i huset hans tror jeg, der hvor du tar monstertruck mission :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...