Winydancer Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Hallo! tok sjangsen på å putte dette under Half Life slik er det: jeg har kjøpt meg HL2, den versjonen til 299 på elkjøp! jeg vet ikke om jeg har lest feil, men leste her på forumet at cd-key til CS 1.6 fulgte meg? noen som kan bekrefte eller avkrefte? takk for svar
Cs-mannen Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 jeg kan avkrefte og si at du ikke får med det.
Winydancer Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 jeg kan avkrefte og si at du ikke får med det. pokker.. kor kan eg skaffe d? må eg kjøpe HL1 elle nåke?
Der Kommissar Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 kor kan eg skaffe d? må eg kjøpe HL1 elle nåke? Jau, men du kan godt nøye deg med CS: Source som følger med. Du kan jo forresten evt. kjøpe en key fra en eller annen nettside jeg ikke husker navnet på
Winydancer Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 kor kan eg skaffe d? må eg kjøpe HL1 elle nåke? Jau, men du kan godt nøye deg med CS: Source som følger med. Du kan jo forresten evt. kjøpe en key fra en eller annen nettside jeg ikke husker navnet på hehe okaj, takker.. spiller CSS, men liker betre 1.6..
Der Kommissar Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Jaja, HL1 koster jo ikke mere enn 99,- , så det er jo bare å kjøpe
Winydancer Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 Jaja, HL1 koster jo ikke mere enn 99,- , så det er jo bare å kjøpe hehe, 99,- eg IKKJe har
Winydancer Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 Hehe, pant noen flasker haha! 100 spenn i panteflasker? "ja" fikk 240 kr elle no i panteflasker av bestefaren min hadde samla d opp på hytta.. 3 år sia
Der Kommissar Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 (endret) Hehe, du kan mase på foreldra dine (nå vet jeg jo da ikke hvor gammel du er ), eller du kan... Eh, tja, 99 kroner er ikke verden undergang da... Om du da ikke ga det bort til Røde-Kors eller noe sånt Edit: Godt nyttår alle sammen! ! Endret 31. desember 2004 av Mr. Jenssen
Winydancer Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 Hehe, du kan mase på foreldra dine (nå vet jeg jo da ikke hvor gammel du er ), eller du kan... Eh, tja, 99 kroner er ikke verden undergang da... Om du da ikke ga det bort til Røde-Kors eller noe sånt Edit: Godt nyttår alle sammen! ! heeh.. er 15.. får kjøpe, men trenger penger men men! GODT NYTTÅR!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå