Jonhei Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Hei! Er det noen som vet hvordan jeg kan laste ned en driver til et multimediakort? mvh Jonhei
Deadringer Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 (endret) mulitmedia kort? hvilker? velkommen til forumet forresten! Endret 31. desember 2004 av headcleaver
Jonhei Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 mulitmedia kort? hvilker?velkommen til forumet forresten! Hei igjen! Det er det som er problemet fordi at jeg fikk det av en i familien som ikke aner hvordan merke det er, men jeg vet at det er et kort til å få kabel-tv på pc'en...
Deadringer Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 (endret) da er det sikkert et all in wonder kort. men det er jo flere av disse også! last ned everest her. det er et program som gjør at du kan se hva alle komponentene i pc'en din heter. da kan du finne ut hvilke kort du har. så kan jeg hjelpe deg her kan du foresten se hva du skal gjøre! 1: trykk på skjerm(grønn ring rundt) 2. trykk på agp/pci video(rød ring rundt) 3. så kan du se hva kortet ditt heter(blå ring rundt) håper det fungerer uten driver også da Endret 31. desember 2004 av headcleaver
Jonhei Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 da er det sikkert et all in wonder kort. men det er jo flere av disse også!last ned everest her. det er et program som gjør at du kan se hva alle komponentene i pc'en din heter. da kan du finne ut hvilke kort du har. så kan jeg hjelpe deg Da er det gjort. Det eneste som står er : IRQ: 11 Minne: E46FF000-E46FFFFF Dette skjønner ikke jeg en **** av, men det gjør kanskje du? mvh Jonhei
Deadringer Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 har du gjordt det som jeg har skrivd du skal i everest? hvis det ikke fungerer skal det stå på kortet ditt.
Jonhei Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 har du gjordt det som jeg har skrivd du skal i everest?hvis det ikke fungerer skal det stå på kortet ditt. Problemet er at det ikke fungerer uten driver og blir lagt i en "gruppe" som heter ukjente enheter eller noe sånt... mvh Jonhei
Jonhei Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 Det som står på kortet er: WIN/TV-PCI PAL - B/G 56304 REV D M2 Hauppauge
Kimmer Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Hei, Ta kortet ut å kik på det - se efter klistermerker, modelnummer på kortet osv. Søk på google eller ppost hva du finner her. Mvh Kimmer
Deadringer Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 (endret) da kan du leite her: http://www.hauppauge.com/ er sikkert en av disse Endret 31. desember 2004 av headcleaver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå